فرمانده انتظامی فردوس از دستگیری زوج جوان به همراه 10 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، منطقه خراسان جنوبی، سرهنگ دوم واعظی اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی فردوس حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو 405 که از کرمان به سمت مشهد مقدس، مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو پژو 405 ‌موفق به کشف مقدار 10کیلو و 160گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کاغذ کادو بسته بندی شده بود، شدند.

‌فرمانده انتظامی فردوس با اشاره به دستگیری دو نفر متهم و توقیف یک دستگاه خودرو، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را با جدیت ادامه خواهد داد.

کشف 5 فقره سرقت در فردوس

فرمانده انتظامی فردوس همچنین از کشف 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم واعظی گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و همچنین تجزیه و تحلیل 5 فقره سرقت صورت گرفته در این شهرستان و گشت زنی در مناطق جرم خیز به فردی که اموال ضایعاتی را از افراد معتاد و سابقه دار خریداری می‌کرد، مشکوک شدند.

وی با اشاره به این که پس از هماهنگی با مقامات قضایی منزل متهم مورد بازرسی و مقداری از اموال مسروقه نیز کشف شد، افزود: فرد مالخر در ابتدا منکر هر گونه سرقتی بودن اموال شد، ولی پس از شناسایی اموال توسط مالباختگان به ناچار لب به اعتراف گشود و سارق اموال را لو داد.

‌فرمانده انتظامی فردوس یادآور شد: پس از هماهنگی با مقامات قضایی 4 نفر سارق نیز دستگیر و برای مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام /م
منبع: ایسنا
برچسب ها: خراسان ، تریاک ، زوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.