سرپرست معاونت مهندسي و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: در پنج سال اخير سالانه 78 هزار نفر به جمعيت زيرپوشش خدمات اين شرکت افزوده شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو (پاون)، عليرضا مناسکي اظهار داشت: در اين مدت ، سالانه بيش از 30 هزار خانوار جديد معادل 78 هزار نفر جمعيت به مشتركان آبفاي استان البرز افزوده شده كه باوجود محدوديت هاي اعتباري و ظرفيت ضعيف تامين آب منطقه، خدمات آبفا با كيفيت استاندارد كشوري به جمعيت اضافه شده، ارايه شده است.

وي گفت : تامين و ارايه خدمات مستمر به اين تعداد مشترك جديد كه در سطح كشور كم نظير است، با توجه به محدوديت هاي اعتباري، ظرفيت پايين تامين آب منطقه و دشواري ناشي از توسعه تاسيسات موجود، كاري سخت است که بدون تلاش مضاعف و برنامه ريزي مدون امكان پذير نبود.

مناسكي با اشاره به رشد و توسعه بخش هاي زيربنايي شركت در پنج سال اخير گفت : در اين مدت، ظرفيت تامين آب از منابع زيرزميني 67 هزار مترمكعب در روز معادل 10 درصد 
اضافه شده و ظرفيت تصفيه خانه هاي آب به ميزان 1820 مترمكعب در ساعت معادل 300 درصد درمقايسه با پنج سال پيش افزوده شده است.

وي ادامه داد : در پنج سال اخير نزديك به 150 هزار انشعاب جديد آب به مشتركان واگذار شده و ساخت مخازن جديد ذخيره آب در اين مدت كه بيش از 152 هزار مترمكعب بوده، معادل 41 درصد درمقايسه با پنج سال پيش از آن رشد داشته است. 

وي افزود: طول شبكه توزيع آب نيز با اجراي 290 كيلومتر  لوله گذاري در پنج سال اخير، به 2750 كيلومتر افزايش يافته است كه افزايش 12 درصدي نشان مي دهد.
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار