مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: مسئولیت خطیری بر عهده وزارت ارشاد است و باید ابزار موثر رسانه و فضای مجازی را در خدمت علم، دین، علمای بزرگ قم و مراجع تقلید قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در تالار آوینی برگزار شد، گفت: در طول سه دهه گذشته همیشه دغدغه فرهنگی داشته‌ام و سعی کرده‌ام که کارهایی که دیگران انجام نمی‌دهند را دنبال کنم.

وی ادامه داد: عرصه بین‌الملل و فضای مجازی ظرفیت عظیمی دارند و می‌توانند در خدمت دین قرار گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه باید ابزارهای فرهنگی در خدمت اسلام ناب و فرهنگ اهل‌بیت (ع) قرار گیرند،‌ عنوان کرد: در حوزه فرهنگ دغدغه جدی دارم و اکنون فرصت خوبی برای خدمت به فرهنگ دینی فراهم شده است و این بار سنگین را با فضل پروردگار و کمک دوستان فرهیخته و رسالت‌مدار به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.

ایزدپناه افزود: خوشبختانه هم در وزارت ارشاد و هم در استان جمعی فرهیخته، متدین، ‌معتقد به فرهنگ ناب تشیع، دغدغه‌مند نسبت به پاسداری رسالت خون شهیدان و عارف به مقتضیات دین و فرهنگ شکل گرفته است که باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: خدمت در عرصه فرهنگ قم یک افتخار و مباهات است و باید در این عرصه انقلابی، بسیجی و جهادی عمل کرد.


برچسب ها: قم ، فضا ، مجازی ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.