مدیرعامل شرکت بهره برداری تهران گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مسئولیت بنده و همکارانم در این شرکت در شرایطی که مردم پایتخت به خاطر آلودگی و ترافیک دچار مشکل شده اند مضاعف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص بیانات روشنگرانه و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار اخیر مدیران شهری با بیان این که اشاره دقیق و جامع مقام معظم رهبری به همه بخش ها وموضوعات تهران بیانگر نگاه موشکافانه در کنار دغدغه های کلان معظم له درارتباط با مسایل کشور بیانگر حساسیت ایشان به مسایل پایتخت است، افزود: رضایتمندی معظم له از اقدامات صورت گرفته در گسترش حمل و نقل به خصوص مترو، تکلیف و وظیفه خدمتگذاران در سیستم مترو را دوچندان کرده و تلاش می کنیم با همه توان و انرژی منویات رهبری معظم انقلاب را در خدمت رسانی به مردم عزیز تحقق بخشیم. 
 
وی این دیدار را برای مدیران شهری تهران فرصتی مغتنم شمرد و تصریح کرد: خود را موظف می دانیم که برای این مردم عزیز که صاحبان اصلی این انقلاب هستند بهترین خدمات را که جزو وظایفمان است عرضه کنیم. از طرفی تلاش خواهیم کرد در انجام وظایف خود در ارتباط با ارائه محتواهای فرهنگی برای مسافران مترو، تدابیر معظم له را نصب العین قرار دهیم. 
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به تنگناهای مالی این شرکت به خاطر وصول نشدن تعهدات گذشته دولت گفت: اگر نبود روحیه جهادی و خدمت بی منت، شاید به هیچ طریق دیگر نمی شد در این شرایط این سطح از خدمات را به مردم عزیز ارائه کرد و خداوند تبارک و تعالی را از این جهت شکرگزاریم. 
 
نایبی گفت: وقتی قطار انقلاب با توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت رهبری فرزانه انقلاب و همراهی مردم با سرعت در حال حرکت است پس دلیلی ندارد قطار خدمت در شرکت مترو از حرکت بایستد زیرا که چنین اتفاقی در سایه مدیریت جهادی معنا و مفهومی ندارد. 
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان خاطر نشان کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مسئولیت بنده و همکارانم در این شرکت را در شرایطی  که مردم پایتخت به خاطر آلودگی و ترافیک دچار مشکل شده اند مضاعف کرده و می کوشیم در این عرصه نقش موثری ایفا کرده و سهمی در کاستن از سختی های مردم شهرمان داشته باشیم و امیدوارم عزم جدی همه مسولان ذیربط در توسعه مترو تهران در آینده ای نزدیک اثرات خود را نمایان تر کند تا بتوانیم بیشتر از حال حاضر به ظرفیت جابجایی مسافران مترو بیفزاییم.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: قطار ، مترو ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار