در یک طرح آموزشی، شهروندان منطقه 10 در مسجد حاج عبدالله (ع) با ماموریتها و اهداف راه اندازی سامانه نظارت همگانی 1888 آشنا شدند و 6 بهمن هم گروه علوم قرآنی متقین از این مرکز بازدید می کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این طرح آموزشی که با حضور رئیس اداره اطلاع رسانی و تبلیغات، رئیس اداره ناظرین سامانه نظارت همگانی، مسئول سامانه 1888 منطقه10 ، شهردار ناحیه 1 و هیئت همراه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین جانمحمدی، رییس اداره اطلاع رسانی و تبلیغات سامانه 1888 ، پس از حضور در بین نمازگزاران مسجد حاج عبدالله (ع)  و ادای فریضه نماز ضمن تشکر از امام جماعت مسجد حاج آقا حسینی ، وظایف، اهداف و مأموریتهای سامانه نظارت همگانی را تشریح کرد و گفت: سامانه نظارت همگانی 1888 به پشتوانه تدبیر دکتر قالیباف شهردار محترم تهران و  بر اساس اصل 8 قانون اساسی (مردم حق دارند بر حاکمیت نظارت نمایند) تشکیل و ارائه خدمت می نماید .
 
  وی افزود : بر همین اساس فرصتی مناسب فراهم شده تا انتظارات، گلایه ها و پیام های شهروندان بی واسطه به مدیران شهری منتقل شود. ضمنا به منظور آشنایی هر چه بیشتر شهروندان در این راستا نیز گروه علوم قرآنی متقین روز 6 بهمن از این سامانه بازدید خواهند نمود.
 
     
برچسب ها: شهروندان ، مسجد ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار