سامانه 137 به منظور رفع مشکلات مختلف شهری به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیازهای شهروندان است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات موجب تغییرات فراوانی در زندگی بشر شده است که با فناوری‌های نوین ارتباط تنگاتنگ دارد. از این رو ایجاد بستری مناسب جهت رفع مشکلات شهروندان امری ضروری است.

در این راستا سامانه 137 مربوط به شهرداری تهران است و در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی نیاز شهروندان در این خصوص است.

شهروندان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشکلات شهری خود را با این سامانه در میان بگذارند.

بنا بر این گذارش برای آشنایی بیشتر شهروندان سامانه مستقر در منطقه 9 را مورد بررسی قرار دادیم که طی آن مشخص شد: در آذر ماه سال جاری از تعداد 3 هزار پیام دریافتی، 1793 مورد پیام مربوط به خدمات شهری، 662 پیام مربوط به فنی و عمران، 30 پیام مربوط به فرهنگی و اجتماعی، 154 مورد پیام مربوط به حمل و نقل و ترافیک و 361 مورد پیام مربوطه به شهرسازی به ثبت رسیده است. همچنین در ناحیه یک این منطقه از مجموع 1248 پیام، 725 مورد خدمات شهری 184 مورد شهرسازی و معماری، 54 مورد مربوط به حمل و نقل و ترافیک، 279 مورد مربوط به فنی و عمران و 6 مورد مربوط به فرهنگی و اجتماعی بوده است.

این گزارش حاکی از این است که در ناحیه دو منطقه 9 نیز از مجموعه 1712 مورد کل پیام، 1058 مورد خدمات شهری، 177 مورد شهرسازی، 371 مورد فنی و عمران و 100 مورد ترافیک و 6 مورد اجتماعی ارائه شده است.

همچنین در آبان ماه از تعداد 3148 مورد پیام، 1811 مورد خدمات شهری، 794 مورد فنی و عمران، 39 مورد فرهنگی و اجتماعی، 149 مورد حمل و نقل و ترافیک و 355 مورد مربوط به شهرسازی است.

این گزارش می‌افزاید در ناحیه یک در آبان ماه سال جاری از تعداد کل ؟1390 مورد پیام دریافتی، 712 مورد خدمات شهری، عمران 423 مورد، شهرسازی 182 مورد، حمل و نقل و ترافیک 60 مورد و اجتماعی 13 مورد بوده است.

همچنین در ناحیه از تعداد کل 1712 مورد پیام از آبان ماه 1090 مورد خدمات شهری، 365 مورد عمران، 173 مورد شهرسازی، ترافیک 83 مورد و 10 مورد اجتماعی است.

گفتنی است به تمامی این پیام ها در اسرع وقت رسیدگی شده است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار