یک منبع آگاه باشگاه تراکتورسازی گفت: قرار است در جلسه امروز موضوع استعفای جلالی پیگیری و بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یکی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی پس از دیدار حساس تراکتورسازی با صبا و فشار هواداران و توهین به " مجید جلالی" بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان این موضوع درجلسه امروز به بررسی گذاشته می شود.

" جلالی" موضوع استعفای خود را از سرمربیگری تراکتورسازی به مسئولان باشگاه اعلام کرده بود و قرار است طی جلسه‌ای با حضور مدیر عامل، اعضا هیئت مدیره وشخص "جلالی" این موضوع به بررسی گذاشته شود.

هنوز جلسه مسئولان تراکتور سازی در حال جریان است و این جلسه همچنان ادامه دارد.

قرار است پس از پایان جلسه فوق درخصوص ماندن یا ابقای جلالی و سایر تصمیمات باشگاه تراکتورسازی بحث و بررسی و نتایجی اتخاذ شود.

گفتنی است " مجید جلالی" تاکنون دو باراستعفای خود را مطرح کرده بود که بار نخست با وساطت هیئت مدیره ، " جلالی" ماندگار شد و موجبات استعفای مدیرعامل سابق را به دنبال داشت و بر اساس این گزارش قرار است نتایج جلسه استعفای جلالی تا ساعتی دیگر مشخص شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه ، جلالی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
حمیدرضا
۱۸:۰۹ ۲۸ دی ۱۳۹۲
جلالی با این بازیاش تیم تراکتور رو خراب کرد.درود بر قلعه نویی که یکبار هم ادا در نیاورد.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۲۷ ۲۸ دی ۱۳۹۲
فقط اولیویرا براساس شنیده ها اینها می خواهند یک سرمربی بومی را برای تراکتور انتخاب کنند که یا جلالی است یا |آذرنیا که آذرنیا محبوبیت ندارد و با او تیم راهی دسته یک می شود.اما اگر رسول را انتخاب کنند با باسایقه های های تیم نظیر نصرتی و کریمی وغیره با شکل مواجه خواهد شد.ازطرفی هواداران فقط اولیویرا را می خواهند وبس -
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۵۹ ۲۸ دی ۱۳۹۲
خدارو شکر بهترین خبر بود
آخرین اخبار