برخی از بازیکنان پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره ارزیابی خود از دربی گفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،برخی از بازیکنان پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره ارزیابی خود از دربی گفتند.


رضاحقیقی:این تساوی فقط استقلال را شاد کرد



بازیکن پرسپولیس در خصوص اینکه در ادامه لیگ برای جبران اختلاف 4 امتیازی با استقلال چه برنامه‌‌ای دارند، گفت: بازی‌های سخت استقلال مانده است. البته ما هم بازی‌های سختی داریم.

حقیقی در خصوص ناراحتی هواداران از تساوی در دربی‌ها، گفت: خود ما هم ناراحتیم و در رختکن می‌گفتیم که دربی اینگونه نمی‌شود. استقلال به چیزی که می‌خواست رسید.


حقیقی تصریح کرد: از نحوه بازی استقلال ناراحتم. از این تیم به عنوان صدرنشین لیگ انتظار بیشتری داشتم و فکر می‌کردم طوری بازی می‌کنند که فوتبال زیبایی را شاهد باشیم. استقلالی‌ها از مساوی راضی و خوشحال بودند.

محمد نوری: شرمنده هواداران شدیم



بازیکن دیگری از پرسپولیس ادامه داد:شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم این بازی را ببریم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد درگیری‌های بازیکنان 2 تیم گفت: بازیکنان همه بیرون از زمین دوست صمیمی هستند. حتی بین آنها در بیرون از محیط فوتبال رابطه خانوادگی وجود دارد اما در زمین به خاطر کری‌هایی که وجود دارد این درگیری‌ها هم به وجود می‌آید و طبیعی  است.

وی ادامه داد: استقلالی‌ها ما را پرس کرده بودند اما نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی دایی توانستیم از دست آنها فرار کنیم.  ما همه سه امتیاز‌ها را می‌گیریم. مثبت فکر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم به نتیجه برسیم.

وی افزود: یک امتیاز به درد ما نمی‌خورد.نمی‌دانم آقای رحمتی چه کار می‌کند که توپ‌های ما به گل نمی‌رود.



وی افزود: در نیمه دوم هم دیدید که هجومی کار کردیم و حتی یک موقعیت هم به استقلال ندادیم بنابراین ما از این مساوی راضی نیستیم اما استقلالی‌ها به دلیل اختلاف 4 امتیازی که دارند از این نتیجه رضایت دارند.


خلعتبری : استقلال را در این بازی ما شاد کردیم

وی درباره درگیری‌اش با پیام صادقیان گفت: به او گفتم باید دقت کند چون ممکن است اخراج شود او هم فهمید کارش اشتباه است و چیز خاصی نبود.




خلعتبری  اظهار داشت: این اتفاقات در فوتبال وجود دارد خدا را شکر ختم به خیر شد.

بنگر:خدا را شکر بازی چندان بدی نبود

وی در مورد درگیری که با مهدی رحمتی پیدا کرد، اظهار داشت: رحمتی از برادر به من نزدیک‌تر است و هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم.




بنگر تأکید کرد: تیمی که در صدر جدول قرار دارد، یک بار وارد محوطه جریمه ما نمی‌شود.


وی افزود:جا دارد به آنها به خاطر این اتفاق تبریک بگوییم چرا که توانستند تساوی را به خود اختصاص دهند. وقتی استقلال 11 نفره دفاع می‌کند بازی بهتر از این نمی‌شود.

وی افزود: هنوز راه زیادی تا پایان مسابقات باقی است ما با تمام تیم‌های صدرنشین بازی کردیم. از این پس آنها با هم بازی دارند و اتفاقات زیادی می‌افتد.


حسین ماهینی : نیمه اول چنگی به دل نزد اما نیمه دوم بازی بهتر شد


وی ادامه داد:فرصت‌های خوبی داشتیم و به دنبال کسب هر 3 امتیاز این مسابقه بودیم اما استقلال مساوی می‌خواست.از همان ابتدا به فکر حمله و رسیدن به گل بودیم اما گاهی اوقات حساسیت مسابقه اجازه نمی‌دهد توپ‌ها وارد دروازه شود، هرچند که ما می‌توانستیم پیروز این دیدار باشیم.

خبرگزاری فارس: ماهینی: دنبال 3 امتیاز بودیم اما استقلال مساوی می‌خواست/ مصدوم نبودم

ماهینی در خصوص نیمکت‌نشینی در این مسابقه گفت: تابع تصمیمات دایی هستم و سرمربی تیم است که تشخیص می‌دهد کدام بازیکن به زمین مسابقه برود. دایی صلاح دانست بازی نکنم اما من مصدوم نبودم.


میثم حسینی :دربی خوبی بود

حسینی در ادامه افزود: دربی خوبی بود، اما ای کاش این بازی گل داشت. دیدیم که توپ محمد نوری به تیرک دروازه خورد و چند موقعیت گل را نیز از دست دادیم.

میثم حسینی اظهار داشت:  نتوانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. نیمه دوم استقلال بد بازی کرد، اما چون آنها صدر جدول هستند و دنبال یک امتیاز بودند به خواسته خودشان رسیدند.امروز با تمام وجود برای 3 امتیاز تلاش کردیم و همانطور که شاهد بودید در هر دو نیمه به هیچ‌ عنوان دفاع نکردیم و به لاک دفاعی نرفتیم و نشان دادیم آمده‌ایم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.




وی گفت: نمی‌دانم چرا پیام صادقیان اینقدر از کوره در می‌رود. او گاهی در تمرین نیز این شرایط را دارد. ما به این بازیکن نیاز داریم او می‌تواند یکی از بهترین‌های فوتبال ایران شود.

وی افزود: نسبت به دربی گذشته شرایط مسابقه بهتر بود. ما اصلا به دفاع نرفتیم اما استقلال دفاعی بازی می‌کرد. باید شرایط مقابله با این نوع تاکتیک را یاد بگیریم تا با آن مقابله کنیم و روند گلزنی در این شرایط را بهبود ببخشیم.

جلال حسینی:استقلال از دربی مساوی می‌خواست که به آن هم رسید

وی ادامه داد: وقتی تیمی در فوتبال مساوی می‌خواهد با این روش نتیجه می‌گیرد. استقلال مساوی می‌خواست و ما هم کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم.




کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ناراحتی هواداران از تساوی‌های دربی، گفت: مردم حق دارند ناراحت باشند و حق را به آنها می‌دهیم.

حسینی در خصوص درگیری که با آندرانیک تیموریان در جریان مسابقه داشت، گفت: درگیری خاصی با آندو نداشتم.







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار