مسافران پرواز تهران بوشهر به شماره پرواز 409 از ساعت 5 صبح در فرودگاه سرگردان هستند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، پرواز تهران بوشهر به شماره پروازی 409 ساعت 6:30 تهران را به مقصد بوشهر ترک کند اما این امر هنوز میسر نشده است.

ساعت 8 صبح کارت پرواز به مسافرین داده شد و مسافران از ساعت صبح تا الآن در فرودگاه منتظر پرواز هستند.

همچنین از ساعتی پیش صبر مسافران لبریز شد و خواستار پاسخگویی مسئولین شدند اما کسی پاسخگو نبود. که در میان مسافران کودکان، نوزادانی وجود داشتند که بسیار مادران خود را کلافه کردند. 

پس از درخواست مسافران به حضور یک مسئول در سالن و پاسخگویی به علت این تأخیر عباسی سرپرست پرواز" ایران ایر" با تأخیر بسیار در محل حضور یافت و گفت: علت تأخیر تا ساعت 8 صبح بدی آب و هوا در بوشهر ذکر شده و از ساعت 8 صبح تا اکنون نقص فنی در هواپیما علت این تأخیر است.

وی افزود: کارشناسان فنی در حال بررسی این علت هستند اما ساعت پرواز هنوز مشخص نیست. البته در روز گذشته نیز پرواز تهران بوشهر لغو شده و مسافران امروز خواستار پاسخگویی مسئولین به علت این تأخیرها و لغو این پروازها هستند. 

حال سوال اینجاست که با پرداخت هزینه های مسافران برای بلیت و هزینه رفت و آمد به فرودگاه چه کسی پاسخگوی این تأخیرها خواهد بود.

مسافران از عباسی خواستار پاسخگویی صریح به آنان شدند اما وی پاسخ درستی نداد.

*** همچنین گفتنی است:روز گذشته نیز مسافران اصفهانی که عازم مدینه منوره بودند در فرودگاه سرگردان شدند . و دو روز از تاریخ پرواز مسافران اصفهانی عازم به مدینه می‌گذرد اما سرگردانی این افراد به دلیل پاسخگو نبودن سازمان حج و زیارت اصفهان همچنان ادامه دارد.

  به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به گفته یکی از مسافران دلیل کنسل‌شدن این پرواز مه‌آلود‌ بودن هوای اصفهان بوده است که با وجود صاف شدن هوای شهر، وضعیت مسافران برای اعزام به مدینه منوره مشخص نیست.

اسماعیلی با اشاره به جمعیت 300 نفری منتظر برای اعزام به مدینه منوره افزود: بسیاری از مسافران ساکن خارج از شهر اصفهان با فاصله‌های طولانی هستند که در این دو روز مجبور به چندین بار رفت و آمد به فرودگاه اصفهان شده‌اند.

به گفته این مسافر ایر‌لاین این پرواز سعودی بوده است که روز اعزام به دلیل مه‌آلود‌ بودن هوا مسافران اصفهانی، مدینه - اصفهان را در تهران پیاده کرده و به سمت کشور عربستان بازگشته است.
 
این مسافر اصفهانی تاریخ پرواز به سمت مدینه منوره را ساعت یک و 40 دقیقه بامداد روز 23 دی ماه اعلام کرد و افزود: ما همچنان در بی‌خبری به سر می‌بریم.

برچسب ها: تأخیر ، پرواز ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار