رئيس جمهور آمريکا گفت در صورت ادامه فشار جمهوري‌خواهان در کنگره از همه قدرتش برای پيش برد سیاست‌های خود در سال جاري استفاده خواهد کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، رئيس جمهور آمريکا اعلام کرد در صورت فشار جمهوري‌خواهان در کنگره از همه قدرت دفترش براي پيش برد دستور کار خود در سال جاري استفاده خواهد کرد.

باراک اوباما در دیدار با اعضای کابینه خود گفت:" یکی از چیزهایی که در این نشست تاکید می کنم این است که ما برای رفع نیازهای مردم آمریکا فقط منتظر قانون نمی مانیم. من قلم وتلفن دارم و می توانم از قلم برای امضاء کردن دستورات و اقدامات اجرایی و اداری استفاده کنم و برای کمک به مردم حرکت رو به جلو را بردارم تا اطمینان یابم کودکان ما بهترین تحصیل را داشته باشند ، صاحبان حرف ما از حمایت برخوردار باشند و  کمک کنیم رشد و پیشرفت یابندو اطمینان یابیم که مردم در حال کسب مهارت های مورد نیاز برای داشتن شغل  و صاحبان حرف در حال ایجاد شغل هستند."

رئیس جمهور آمریکا افزود: "من تلفن دارم که به من اجازه می دهد با آمریکایی ها از همه اقشار جمعیت ، بخش های غیرانتفاعی ، تجار ، خصوصی و دانشگاهها صحبت و تلاش کنم آمریکایی‌ها را با آنچه که فکر می کنم وحدت بخش است، بیشتر در کنار یکدیگر قرار دهم و اطمینان یابیم  در این کشور اگر سخت کار کنید،می توانید درآمد داشته باشید. یکی از کارهایی که من قصد دارم در کابینه خود انجام می دهم این است که ما نه فقط از قانون بلکه از همه ابزارهای موجود به منظور پیشبرد 1 کار که موجب اتحاد همه آمریکایی‌ها است ، استفاده کنم. این باور وجود دارد که هر کسی باید مسئولیتی را برعهده گیرد، سخت تلاش کند. اگر این کار را انجام دادید می توانید از یک خانواده حمایت کنید و  به تعهداتی که نسبت خود و خانواده و جامعه و ملت خود دارید ،عمل کنید.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: "در مجموع پیام به کابینه و در سطح گسترده تر به کشور این است که ما نیاز به کمک همه افراد داریم تا بتوانیم بهبودی در وضع اقتصادی که اکنون شاهد آن هستیم، را ایجاد کنیم. اقتصاد در حال بهبود است اما می‌تواند روند بهبودی سریع‌تر باشد. افراد زیادی اکنون در حال انجام کارهای بهتر به نسبت زمان رکود عمیق هستند اما هنوز افراد زیادی نیاز به کمک دارند. من کاملا اطمینان دارم که در سال 2014 در صورتی که ما در همین مسیر حرکت کنیم و درباره موضوعات سیاسی زیاد نگران نباشیم بلکه باید زیاد نگران این باشیم که کارها انجام شود و می توانیم در این صورت شاهد بهبودی زیاد در سال جدید باشیم. مردم سال 2014 را به عنوان سالی نگاه خواهند کرد که ما فقط خطرات اقتصادی را پشت سر نگذاشتیم بلکه هر کسی کمی احساس خوش بینی بیشتری درباره آینده ما خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار