رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مازندران، گفت: به لحاظ اهمیت برگزاری نخستین اجلاس گردشگری سلامت کشورهای اکو در مازندران، کمیته‌های این اجلاس تشکیل شد.

کاوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: مجوز برگزاری نخستین اجلاس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در جهان، نصیب مازندران شد.

وی با بیان اینکه به جهت اهمیت این اجلاس، ممکن است در سطح سفرا، وزرا و معاونان وزرای کشورهای اکو حضور یابند، تصریح کرد: برای برگزاری این اجلاس، نیازمند همکاری همه جانبه بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی و ... در استان هستیم.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مازندران تصریح کرد: به دلیل اقداماتی که مازندران تاکنون در این زمینه انجام داده بود، ابتدا کمیسیون گردشگری اتاق ایران مصوب کرد که مازندران این اجلاس را برگزار کند و سپس اتاق اکو هم این مسئله را تایید کرد.

کاوه با بیان اینکه اتاق اکو هزینه‌های برگزاری این اجلاس را 250 تا 500 میلیون تومان پیش‌بینی کرده است، گفت: پیش‌بینی هزینه‌های ما در استان 220 میلیون تومان بود و اتاق بازرگانی مازندران باید هزینه برگزاری این اجلاس را به صورت کتبی بپذیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این اجلاس در سال 2014 از برنامه‌های اکوی کشور بود، تصریح کرد: این اجلاس در خردادماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: طبیعت‌گردی مازندران در این اجلاس باید به عنوان منطقه بین‌المللی شاخص گردشگری معرفی شود./س
/انتهای پیام
برچسب ها: برگزاری ، نخستین ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.