پلیس فلوریدا افسر پلیس بازنشسته ای را به جرم قتل درجه دوم و تیر‌اندازی در سینمای وسلی چپل، شمال تمپا دستگیر کرد.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران،‌ مقامات پلیس فلوریدا یک افسر پلیس بازنشسته را به جرم قتل درجه دوم، پس از تیراندازی مرگبار پیش از مراسم افتتاحیه ی فیلم " تنها بازمانده" دستگیر کردند. 



به گزارش کلانتر شهرستان پاسکو، تیراندازی مرگبار روز دوشنبه در سینمای وسلی چپل، شمال تمپا واقع در فلوریدا رخ داده است، که دو قربانی این حادثه جزو افرادی بودند که به تماشای افتتاحیه فیلم "تنها بازمانده" رفته بودند. یکی از قربانیان کشته شده و همسرش نیزمجروح شده است. شاهدان می گویند که "کورتیس ریوز" پلیس71 ساله بازنشسته از دست زن و شوهر ناراحت شد. به گزارش ABC زن و شوهر قربانی که "چاد" و "نیکول اولسون" نام دارند در طی نمایش فیلم پیام کوتاه می فرستادند.

 

پلیس  گفته است که "ریوز" چندبار  از این زوج درخواست کرده تا فرستادن پیام کوتاه را متوقف کنند. پس از آن برای چند لحظه " ریوز" از سالن خارج می شود و بعد از اینکه به سالن باز می گردد "اولسون" از می پرسد: "که آیا عمل وی را به مدیر سینما گزارش داده است؟" و هر دو شروع به بحث بر سر این موضوع می کنند.



در نهایت " ریوز" یک تفنگ دستی کالیبر 0.380 را از جیبش خارج می کند و تیری به قفسه ی سینه ی " چاد اولسون" شلیک کرده و او را می کشد، "نیکولن اولسون" نیز در حالی که سعی در گرفتن اسلحه دارد زخمی می شود.

طبق گزارش ABC این افسر پلیس به جرم قتل درجه دوم دستگیر شده است.


شایان ذکر است که در هنگام وقوع این حادثه 25 نفر در سالن سینما حضور داشته اند.

بر اساس آخرین گزارش: سخنگوی پلیس تمپا "لورا مک الوری" گفت که "ریوز" در سال 1993 بازنشسته شد همچنین وی در ایجاد اولین تیم واکنش تاکتیکی پیشگام بود. او بعدها بعنوان نگبان "بوچ گاردنز" در پارک کار می کرد و در هیئت مدیره سازمان مبارزه با جنایت شهرستان معاون  بود.
پیش از این نیز در تابستان 2012، یک مرد بیست و شش ساله به نام  " جیمز هولمز " ده ها نفر را در سالن سینمای آرورا کلرادو به ضرب گلوله کشت.

انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار