"از استخوان خالی شدم" نمایشی به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی است که به صورت تولید مشترک با هنرمندانی از بندرعباس ، مجارستان و هند در سی دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر،پشت كوهي متن اين نمايش را براساس افسانه‌های قدیمی هرمزگان نوشته و تنها دیالوگ‌های آن ،ترانه های قدیمی جنوب ایران، هند و مجارستان است.
   
«از استخوان خالی  شدم» در ادامه دیگرتجربیات پشت کوهی با نگاهی پست مدرن تولید می شود.این کارگردان تئاتر افسانه‌ها را با تکیه بر زبان بدن بازیگر و ابزار در صحنه روایت می کند .

محمد سایبانی ،حسین اصیلی و بهروز عباسی بازیگران بندرعباسی این نمایش هستند که در کنار دو بازیگر زن مجارستانی: «کامیلا فاتیول» و« هرمینا فاتیول»،  دو بازیگرمرد هندی «سوتهیر» و«ویشپال» دراین نمایش ایفای نقش خواهند کرد .

بهرنگ عباس پور آهنگساز این نمایش است که به همراه دو نوازنده هندی : «سانی سابجت» و«سوتهیر» نوازندگی سازهای این نمایش را به عهده دارند.

مسعود ميرزايي نيز به عنوان طراح نور با اجراي اين نمايش همكاري دارد.

تمرین اين نمايش با گروه ایران مدتهاست آغاز شده و پس از یک دوره 20 روزه تمرین در«کورکوشترا»شهر باستانی هند( محل وقوع  جنگ مهاباراتا در افسانه هندی) ، هم اکنون ادامه تمرینات در بندرعباس دنبال می‌شود تا نمایش به تولید نهایی برسد.

محمد قدس مدیر تولید ، دستیار کارگردان و برنامه ریز این نمایش است.کاملیا غزالی مدیر بین الملل و فروغ سجادی مدیر روابط عمومی آن هستند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار