نمايشگاه خوشنويسي "ثلث اول" به مناسبت ايام هفته وحدت و ميلاد فرخنده پيامبر اعظم (ص)، سه شنبه 24 دي در موزه فلسطين گشايش مي‌يابد.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي فرهنگستان هنر، نمايشگاه «ثلث اول» شامل 40 اثر خوشنويسي با خط ثلت است كه عبدالله قهرمان با مضامين مذهبي خلق كرده است.
 
آيين گشايش نمايشگاه «ثلث اول» روز سه‌شنبه ، 24 دي ساعت 17 در موزه هنرهاي معاصر فلسطين برگزار مي‌شود. اين نمايشگاه تا 20 بهمن نيز ادامه دارد.
 
علاقه‌مندان براي بازديد از اين نمايشگاه مي‌‌توانند به نشاني ميدان فلسطين، خيابان شهيد برادران مظفر، تقاطع خيابان بزرگمهر، شماره 74 مراجعه نمايند. ساعات بازديد از اين نمايشگاه به غير از روزهاي تعطيل «شنبه تا چهارشنبه» ساعت 10 تا 17 و روزهاي پنجشنبه ساعت 10 تا 15 است.
 
«عبدالله قهرمان» در سال 1365 در شهرستان بجنورد متولد شده است. وي فارغ‌التحصيل رشته معماري است كه به دليل علاقه به خوشنويسي روي آورده و دوره ممتاز را در سال 1387 و فوق ممتاز را در سال 1391 را در انجمن خوشنويسان گذرانده است. وي از محضر استاداني چون «براتعلی مدحت» در بجنورد و استاد «اعظم ابراهيم العبودی» استفاده كرد و خط ثلث را نيز به صورت تخصصي تحت تعليم استاد «جواد خوران» فرا گرفت. قهرمان در جشنواره‌هاي مختلفي شركت و رتبه‌هاي نخست بسياري از آن را كسب نموده است.

انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.