سرمربی تیم ملی تکواندو با تأکید بر حضور تکواندوکاران درهمه مسابقات دارای رنکینگ گفت: کرمی باید شرایطش را مشخص کند.

بیژن مقانلو درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد برپایی اردو‌های تیم ملی تکواندو عنوان کرد: با جلسه‌ای که با غلامحسین ذوالقدری دبیر فدراسیون تکواندو داشتیم در مورد برپایی هر چه سریعتر اردو‌های تیم ملی تاکید داشتم چون تکواندوکاران باید برای حضور در مراحل بعدی رقابت‌های انتخابی المپیک آماده شوند.

*استارت مجدد اردو‌ها

وی افزود: در نظر داریم در صورت فراهم بودن شرایط تمرینات تیم ملی را از اواخر دی یا اوایل بهمن با حضور ده نفر برتر رنکینگ برپا کنیم.
وی در مورد انتخاب دستیارانش تصریح کرد: همزمان با آغاز اردو‌های تیم ملی دستیارانم نیز معرفی خواهند شد.
گزینه‌های مد نظر را به فدراسیون اعلام کرده‌ام ومنتظرتصمیم نهایی مسئولان هستم.

*حضور افشار مشخص نیست

مقانلو درمورد همکاری مجدد با هادی افشار به عنوان مربی بدنساز تیم ملی یادآور شد: فعلاً منتظربرپایی اردو‌ها هستم و در مورد مربیان صحبت نمی‌کنم.هنوز مشخص نیست افشار در کادر فنی قراردارد یا نه.

*بازگشت مجدد یوسف کرمی

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در این اردو از ده نفر تکواندوکاران رنکینگ دار دعوت خواهیم کرد و درکنار آنها با یوسف کرمی نیز صحبت می‌کنم تا شرایط وی را برای بازگشت به تیم ملی بدانم.

وی با بیان اینکه کرمی باید شرایطش را برای حضور در اردو‌های تیم ملی بگوید، ادامه داد: اگریوسف کرمی خواهان حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره است باید به تمرینات تیم ملی بازگردد.

*غیبت در ساحل عاج به ضرر ما شد

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اهمیت مسابقات بین المللی برای رنکینگ تکواندوکاران گفت: تکواندوکاران برای جمع‌آوری امتیازات باید درهمه مسابقات دارای رنکینگ شرکت کنند.

تیم ملی در مسابقات جام جهانی ساحل عاج غیبت کرد و همین موضوع باعث شد از لحاظ رنکینگ در مسابقات انتخابی منچستر بهنام اسبقی و محمد باقری معتمد پایین‌تر از چند نفر از حریفانشان بایستند.

*برترین‌ها انتخابی می‌زنند

وی در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی تصریح کرد: بهترین‌های مسابقات آزاد کشوری ، رقابت‌های هیئت‌های استانی و بهترین های لیگ وارد اردوی تیم ملی می‌شوند و درکنار رنکینگ داران تمرین می‌کنند.


درصورت صلاحدید بعد از بررسی عملکرد اردونشینان شاید مسابقات انتخابی درون اردویی هم داشته باشیم.
انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، تمرینات ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار