معاون اداره کل زندان‌های استان قزوین با تأکید بر ضرورت ضابطه‌مند کردن مدیریت مالی گفت: برقراری نظم و انضباط مالی از ضروری‌ترین رویکردهای مالی در زندان‌هاست.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، محمد پیرویسی با اشاره به نقش مدیریت منابع مالی در زندان‌ها اظهار کرد: رعایت چارچوب‌های استاندارد مالی نقش بسزایی در توسعه برنامه‌های سازمانی دارد.

وی بر نظارت و کنترل بیشتر برنامه‌های مالی و کاهش هزینه‌های غیرضروری با برنامه‌ریزی درست و همراه با اصلاح شیوه‌ها تأکید کرد و گفت: انضباط مالی در برنامه‌های سازمانی به گونه‌ای است که در صورت بی‌توجهی به آن و یا اعمال هرگونه سلایق شخصی، به چالش بزرگی تبدیل شده و همه اقدامات مربوط به آن را زیر سئوال می‌برد.

معاون اداره کل زندان‌های استان قزوین بیان کرد: برای پیشگیری از بروز احتمالی چالش‌های مالی، اصل تقوا باید محور همه هزینه‌کردها باشد.

پیرویسی با بیان اینکه باید همه مسئولان به قوانین، دستورالعمل‌ها و برنامه‌های جامع نظام مالی در تمام امور توجه داشته باشند، عنوان کرد: در انجام هزینه‌ها نظارت بر کیفیت تمام خریدها ضروری است و با توجه به شرایط کنونی اصل صرفه‌جویی نیز باید به مفهوم واقعی رعایت شود، دقت در اجرای این فرآیندها موجب افزایش سلامت مالی در سیستم می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زندان ، مدیریت ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.