نيروهای مسلح سوریه با همکاري نيروهاي دفاع ملي پس از عمليات نظامي موفقيت آميز، کنترل کامل چند منطقه ديگر را در حومه شرقي حلب به دست گرفته‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تأکید کرد نیروهای مسلح این کشور با همکاری نیروهای دفاع ملی پس از عملیات نظامی موفقیت آمیز ، کنترل کامل چند منطقه دیگر را در حومه شرقی حلب به دست گرفته اند.

 یک سخنگوی نظامی فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح بیانیه‌ای را در این خصوص خواند.

وی گفت :« نیروهای مسلح دلاور ما با همکاری با نیروهای ملی پس از چندین عملیات نظامی موفقیت آمیز بر مناطق نقارین ، زرزور ، طعانه ، صبیحیه و ارتفاعات 53در حومه شرقی حلب کنترل  کامل پیدا کردند و شمار زیادی از عناصر شبکه‌های تروریستی را کشتند و اسلحه و مهمات آنها را مصادره کردند و ثبات و امنیت را به این مناطق بازگرداندند.»

 موفقیت جدیدی که نیروهای مسلح به دست آورده اند امنیت مناطق اطراف فرودگاه بین المللی حلب را تقویت و راه را به روی نابودی تروریست‌های مزدور در حومه شرقی و شمالی حلب همواره می کند و کنترل بر شهرک صنعتی و جاده ای را که از منطقه باب به شهر حلب منتهی می‌شود تثبیت می کند. همچنین عرصه را بر کانون‌های تروریستی در برخی مناطق اطراف شهر حلب تنگ‌تر می کند.

 فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح بار دیگر به مردم سوریه اعلام می کند به مبارزه با تروریسم و نابودی آن پایبند است و بر عزم نیروهای مسلح و بر پافشاری اش برای وفاداری به تعهداتش در مقابل ملت سوریه در خصوص ادامه مأموریتهای ملی مقدس و دفاع از وحدت کشور و حفظ کرامت آن و بازگرداندن ثبات و امنیت به کشور تأکید می کند.»

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تأکید کرد نیروهای مسلح این کشور با همکاری نیروهای دفاع ملی پس از عملیات نظامی موفقیت آمیز ، کنترل کامل چند منطقه دیگر را در حومه شرقی حلب به دست گرفته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار