پژوهشگران در نظر دارند که از گوشی تلفن همراه برای افزایش "سلامت" افراد استفاده کنند و این کار را با استفاده از نرم‌افزار‌های آنالیز و ضعیف "سلامت" فرد انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران، دانشمندان سرانجام برای مشکل قرن 21 که همان بی‌خوابی بین افراد است بزرگترین راه‌حل جدیدی کشف کرده‌اند.

گفتنی است: این دستگاه 5 هزار پوندی هوشمند کلیه‌ی حرکات فرد در هنگام خواب مانند غلط زدن، تنفس و ضربان قلب او را اندازه‌گیری می‌کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ این سنسور‌ در داخل تشک کاربر نصب می‌شود و آنگاه اطلاعات دریافتی را به نرم افزار موجود در گوشی تلفن همراه هوشمند فرد انتقال می دهد و به کاربر بر اساس نوع خواب او نمره sleepiq می‌دهد.

آنگاه پس از آن نرم افزار برنامه مشاوره و راهنمایی در خصوص چگونگی کنترل وضعیت خواب فرد را در اختیار او قرار می‌دهد.این داده‌ها از طریق فناوری بی سیم به گوشی تلفن همراه فرد منتقل می‌شوند.

این نرم افزار همچنین دارای یک نمودار است که بهبود وضعیت فرد را به او در قالب رنگ‌های مختلف نموداری نشان می‌دهد و حتی قادر است در زمینه‌ی مشکل تشک تخت خواب فرد کاربرد به او توصیه‌هایی مبنی بر مناسب بودن تشک و یا الزام برای تغییر تشک را نیز بدهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: گوشی ، تشک ، خواب ، سلامت ، آنالیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار