نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مددرسانی امدادگران جمعیت هلال احمر در سخت‌ترین شرایط نوعی عبادت است که نباید نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پارس‌آباد اظهار داشت: هم اینکه امدادگران شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط یاریگر هموطنان بوده و به تسهیل و گشایش کار آنها اقدام می‌کنند بزرگترین فضیلت و ارزش به شمار می‌رود که جایگاهی بس رفیع در مکتب اسلام است.

وی گفت: اقدامی که امدادگران ما در عرصه‌های مختلف امداد جاده‌ای، کوهستان، حوادث غیرمترقبه و ... انجام می‌دهند در حقیقت وقفی محسوب می‌شود که ثمره و پاداش آن در جهان آخرت نصیب آنها می‌شود.

نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: جمعیت هلال احمر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی را در حوادث و رویدادهای مختلف در امر کمک‌رسانی و مددرسانی داشته که این خود جایگاه و منزلت این جمعیت در عرصه جهانی و بین‌المللی بالا برده است.

برومند افزود: یکی از برجستگی‌های اخلاقی امدادگران در این جمعیت ارائه خدمات بی‌منت و گذشت صادقانه است که با کمترین چشم‌داشت مادی صورت گرفته و اوج فداکاری امدادگران را می‌رساند.

وی در ادامه گفت: جمعیت هلال احمر باید در کمک به بیماران خاص و نیازمند آستین بالا بزند و وظیفه و اصالت خود را به خوبی انجام دهد که در این ارتباط حضور این جمیعت در مناطق روستایی و محروم با بهره‌‌گیری از خیرین نیاز و ضروری است/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.