معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: هم اکنون سوخت و احشام اصلی ترین مواردی هستند که از کردستان به عراق قاچاق می شوند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،   ، حسن زاده با اعلام این مطلب گفت: قاچاق می تواند ضربه های بسیار مهمی بر اقتصاد و صنعت کشور وارد کند و امروز کالاهای که بصورت قاچاق وارد کشور می شود از لحاظ فرهنگی و عقیدتی هم به مردم ضربه وارد می کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون سوخت و احشام اصلی ترین مواردی هستند که از کردستان به عراق قاچاق می شوند گفت لوازم آرایشی و مشروبات الکلی و مواد دخانیات هم از اهم مواردی هستند که از عراق وارد کردستان می شود.
حسن زاده اضافه کرد:فعالیت 11 هزار نفر در بازارچه های بار بری«سردار رشیدیان» فرمانده مرزبانی استان هم در این جلسه با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 11 هزار نفر در 4 بازارچه مرزی استان فعالیت دارند گفت با تدابیر انجام شده خوشبختانه هم اکنون بحث قاچاق کالا با وسایل نقلیه در نقاط مرزی به صفر رسیده است.
وی در ادامه با اشاره به کشف 217 هزار لیتر سوخت و 605 هزار راس احشام در 9 ماه اول سال جاری گفت برخورد با قاچاق چیان متخلف توسط نهاد قضایی بطور جد در دستور کار است./س
انتهای پیام/
برچسب ها: سوخت ، قاچاق ، احشام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.