مدیرعامل موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان از برگزاری جشن‌های نور علی نور به مناسبت ایام 9 ربیع الاول در شهرهای قم، تهران، گرگان، مشهد، یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام محمدرضا زنگنه امروز  با اشاره به فعالیت‌های موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان به مناسبت فرا رسیدن سالروز آغاز ولایت امام عصر(عج) اظهار کرد: موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان به مناسبت فرا رسیدن نهم ربیع الاول جشن‌های «نور علی نور« را تدارک دیده و این جشن‌ها از امروز آغاز شده و تا 17 ربیع الاول ادامه دارد.


وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این موسسه در شهرهای قم، تهران، گرگان، مشهد، یزد و... اجرا می‌شود اظهار کرد: برنامه جشن‌های نور علی نور در تهران برگزار شده و به مدت 9 روز مراسم دعای عهد و جشن و سخنرانی در امامزاده عبدالله شهر ری برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان با اشاره به برگزاری نشست‌هایی با حضور کارشناسان امور تربیتی مناطق 20، 14 و 16 تهران بیان کرد: برگزاری درس‌های اخلاق با حضور آیت الله شاه آبادی، برگزاری نشست ویژه دانش آموزان با عنوان «در کلاس مدرسه انتظار» و... از دیگر فعالیت‌های ویژه این ایام است.

وی بیان کرد: در نشست «در کلاس مدرسه انتظار»‌ روزی 400 دانش آموز شرکت کرده و این برنامه نیز در مهدیه حضرت زهرا شهر ری برگزار می‌شود.

زنگنه برگزاری نشست خانواده، ایثارگران و مهدویت، بانوان و مهدویت و... را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده عنوان کرد و گفت: در این ایام کارناوال شادی در تهران به راه افتاده و در نقاط مختلف این شهر به اجرا برنامه می‌پردازد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بخش خدمات رسانی و انفاق نیز مورد توجه قرار گرفته است عنوان کرد: در این بخش با عنوان سفره نور سبدهای مواد غذایی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان اظهار کرد: در دفتر قم نیز هفت برنامه تلویزیونی تولید شده که در این ایام از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

وی اعزام کارشناس به مساجد در شهرهای گرگان و همدان، اعزام کارشناس مساجد و مدارس در شهر مشهد و برگزاری نشست‌های علمی مهدویت در مراکز مختلف شهر اردبیل را از دیگر فعالیت‌های موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان ذکر کرد.

زنگنه خاطرنشان کرد: در زاهدان و یزد نیز برگزاری مراسم‌ها، اجرای فعالیت‌های تبلیغی در سطح شهر و... به مناسبت این ایام در دستور کار قرار گرفته است./ش
برچسب ها: قم ، برگزاری ، جشن ، نور ، ربیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.