سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان می گوید: امسال با این بودجه حاضر به ماندن در تیم نبودم اما بعد از انتخابات شورای شهر اگر می رفتم، می گفتند به خاطر شورای شهر تیم را رها کرد.

 اسداله کبیر بعد از صعود دو پله ای تیمش در جدول رده بندی و جدایی از انتهای جدول به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی با قشم گفت: تیم قشم دو بازیکن خارجی داشت که هر دو نفر بسیار توانمند بودند. ما هم که در کوارتر اول پیش بودیم اما در پایان نیمه عقب افتادیم و در حالی که بازی تا پایان وقت عادی برای هر دو تیم بالا و پایین داشت در لحظات آخر 6 پنالتی پیاپی را از دست دادیم و بازی به وقت اضافه کشید.

وی اضافه کرد: بازیکن گرجستانی قشم به طرز عجیبی خوب بازی می کرد. وی حتی در صحنه هایی با دو مدافع ما احاطه می شد اما باز هم با پرش از بالای سر این بازیکنان پرتاب خود را انجام می داد. 

7 بازی خارج از خانه داریم

کبیر با اشاره به اینکه بازیکن خارجی دوم تیمش با ویزای 15 روزه به ایران هم آمد اما به خاطر آب خوردن پاسپورت توگویی مجبور به خروج از ایران شد و با توجه به مشکلات مالی گرگانی ها هم از جذب خارجی تا پلی آف منصرف شدند در مورد احتمال رسیدن به پلی آف تاکید کرد: کارمان واقعا سخت است. ما از بازیهای باقی مانده، هفت بار باید به شهرهای دیگر سفر کنیم. متاسفانه در نیم فصل اول فرصتهای زیادی را از دست دادیم در حالی که اگر از همان ابتدا گارد راس صرب خود را داشتیم در رده های پنجم و ششم بودیم. بازیهایی را در  
گرگان واگذار کردیم که باید می بردیم. از طرفی بازی با پتروشیمی هم شرایط خاصی داشت که اگر آن دیدار را هم با برد تمام می کردیم حالا شرایطمان فرق زیادی داشت.

نمی خواستم با این بودجه کار کنم

کبیر مشکلات در گرگان را تکراری می داند و می گوید: هر سال همین سختی ها را در گرگان می کشیم. اگر امسال در شورای شهر انتخاب نمی شدم اصلا تیم را با این بودجه تحویل نمی گرفتم اما بعد از انتخابات شورای شهر اگر تیم را رها می کردم، بحث پیش می آمد که به شورای شهر رفت و تیم را ول کرد. 

بازیکنانمان نوسان دارند

سرمربی گرگان در پاسخ به اینکه آیا اوضاع بازیکنان جدید تیم نسبت به ابتدای فصل بهتر شده؟ توضیح داد: هنوز هم به آن چیزی که می خواستیم از ابتدای فصل نرسیدیم و هیچکدام از بازیکنان آنطور که می خواهیم کار نمی کنند. به هر حال ما بازیکن را نسبت به رزومه اش جذب می کنیم و انتظار می رود حداقل خواسته ها را براساس شناخت قبلی از بازی آنها برآورده کنند. نمی دانم چرا وضعیت به این شکل است؟ به خصوص که در گرگان هم تماشاگران و هم خودمان انگیزه زیادی به بازیکن می دهیم اما نوسان زیاد است.

وی ادامه داد: بازیکن باید خودش هم از نظر روحی خود را آماده کند اما امسال بازیکنان یک روز متوسط و یک روز بسیار پایین هستند و هنوز ندیده ام که روز خیلی خوبی داشته باشند. تنها هومن رضایی در زنجان بسیار خوب در حمله و دفاع کار کرد که اگر همان بازی را هر بار انجام دهد اوضاع فرق می کند. اما در دیدار با قزوین هر چهار بازیکن سانتر تیم بد کار کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کبیر ، گرگان ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار