هم‌اندیشی بزرگ با عنوان "محله خوب، زندگی مطلوب" در محله سرآسیاب مهرآباد منطقه 9 برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به همت اداره مطالعات و پژوهش شهرداری منطقه 9، مدیریت محله و خانه پژوهش سرآسیاب مهرآباد، هم‌اندیشی بزرگ محله‌ای با عنوان "محله خوب، زندگی مطلوب" در سالن همایش خانه فرهنگ مهرآباد برگزار شد.
 
در این هم‌اندیشی که در دو بعد اجتماعی و فرهنگی محله خوب که شامل ویژگی‌های محله خوب، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مثبت محله، شناسایی عناصر مطلوب و هویت بخش و بعد اجتماعی و فرهنگی زندگی مطلوب که شامل زندگی مطلوب، نقش اجتماعی اهالی برای ارتقای کیفیت زندگی محله، تجربه‌های خوب از زندگی در محله برگزار شد.

در این هم‌اندیشی محله‌ای، مدیر محله، مدیر اداره مطالعات و پژوهش منطقه 9، مدیر اجتماعی ناحیه دو، رئیس هیات امنا، اعضای شورایاری، مسئولین خانه‌ها، اعضای کانون‌های محله‌ای، دبیران، کانون‌ها، پژوهشگران سایر محلات منطقه و همچنین از ساکنان و صاحبنظران محله حضور داشتند.

مقالات ارائه شه که طی دو ماه اخیر به دبیرخانه این هم‌اندیشی تحویل داده شده بود توسط اعضای کمیته راهبری بررسی شد و از بین آنها سه مقاله له عنوان مقالات برتر انتخاب و نویسندگان به ارائه مقالات خود پرداختند در پایان به افرادی که به ارائه مقاله خود پرداختند جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: هم اندیشی ، مدیریت ، محله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار