سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس مشهد گفت: مشکلات پیش روی تیم بر عملکرد بازیکنان در بازی مقابل نماینده نوشهر تاثیرگذار بود.

شهناز یاری درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد؛،با اینکه تیمش روز پنجشنبه در سومین هفته لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مقابل میهمانش قصر طلایی نوشهر با تساوی 4 بر 4 متوقف شد، گفت: به دلیل مسائل مالی بوجود آمده، بازیکنان شرایط روحی چندان خوبی برای این بازی نداشتند.

وی با اشاره کیفیت فنی بالای این بازی، افزود: در نیمه نخست 2 بر یک از تیم حریف عقب افتادیم ولی در نیمه دوم با ارائه بازی بهتر، موقعیت های زیادی را بر روی دروازه حریف بوجود آوردیم.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس مشهد ادامه داد: تا دقیقه پایانی 4 بر 3 از حریف پیش بودیم که روی یک غافلگیری گل بدی دریافت کردیم و بازی به تساوی کشید.

وی عنوان کرد: با این تساوی 7 امتیازی شدیم و کماکان در صدر جدول قرار داریم اما حریفان اصلی مان با یک بازی کمتر به دنبال ما در رده های بعدی قرار دارند.

یاری با اشاره به قول حل مشکلات مالی از سوی مسوولان تیم، گفت: مسوولان تیم قول رفع مشکلات مالی تیم تا روز سه شنبه را داده اند که امیدواریم عملی شود.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس مشهد به آغاز مسابقات فوتسال جام حذفی بانوان کشور از این هفته و دیدار تیمش در روز 26 دی ماه مقابل تیم دلیجان در این شهر اشاره کرد و افزود: در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر نیز 2 هفته آینده میهمان تیم فوتسال بانوان ایذه در اهواز خواهیم بود که در این فرصت قصد داریم تیم را بیشتر سروسامان بدهیم./ش



برچسب ها: رفع ، موانع ، مشکل ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.