مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل از مشارکت 4 میلیارد و 656 میلیون و 372 هزار ریالی مردم نیک‌اندیش آملی در 9 ماه گذشته در طرح اکرام ایتام خبر داد.

رمضان علی‌پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به طرح اکرام ایتام اظهار داشت: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های حمایتی امداد از افراد نیازمند بوده که مردم این شهرستان همانند دیگر بخش‌ها در این بخش نیز به یاری افراد نیازمند و فرزندان یتیم شتافتند.

وی یادآور شد: در 9 ماهه سال جاری میزان 4 میلیارد و 656 میلیون و 372 هزار ریال توسط مردم این شهرستان به ایتام یاری‌رسانی شد.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل، تعداد 575 یتیم در این شهرستان تحت حمایت این نهاد هستند که یک‌هزار و 975 حامی حمایت از آنها را برعهده گرفته‌اند.

علی‌پور به بخش درمان و اقدامات انجام شده در این بخش اشاره کرد و یادآور شد: در اقدامی جدید قرص فرفولیک بین دانش‌آموزان دختر تحت حمایت این شهرستان از سوی کمیته امداد توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه این قرص حاوی اسید فولیک و آهن بوده و قصد داریم به مدت 16 هفته آن را به میزان هر هفته یک عدد در اختیار دختران تحت حمایت قرار دهیم، گفت: کمبود آهن و کم‌خونی ناشی از آن یکی از مشکلات تغذیه‌ای در افراد بوده به گونه‌ای که در کشورمان کمبود آهن یکی از شایع‌ترین علت کم خونی است به همین منظور سعی داریم تا از فقر آهن در دانش‌آموزان دختر تحت حمایت در مقاطع راهنمایی، متوسطه و پیش‌دانشگاهی پیشگیری و جلوگیری کنیم/ش.

برچسب ها: مشارکت ، طرح ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.