نشست اعضاي هيات رييسه فدراسيون فوتبال با وزير و معاونان وزارت ورزش و جوانان بعدازظهر امروز برگزار شد که در اين جلسه وزير وزارت ورزش و جوانان به نکات مهمي اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از وزرات ورزش و جوانان، محمود گودرزي، وزير ورزش جوانان ضمن قدرداني از تلاشهاي کفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال بابت توفيق ورود به جام جهاني و پيشرفت فوتبال در ايران تبريک گفت و اظهار داشت: در مورد اين رشته در متن و حاشيه بايد کارهايي صورت بگيرد که در هماهنگي وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال سينرژي بيشتر و نتيجه بهتر به دست خواهد آمد.
 


وزير ورزش و جوانان در ديدار با اعضاي هيات رييسه فدراسيون فوتبال گفت: متن مساله حضور ايران در جام جهاني، خود فوتبال است که بايد برنامه ريزي شود تا حضور ما در جام جهاني قويتر و اثرگذارتر باشد.
 
گودرزي با تاکيد بر محوريت تيم ملي در برنامه ريزيهاي فدراسيون فوتبال تصريح کرد: اردوها و ديدارهاي تدارکاتي نبايد تحت الشعاع ساير برنامه ها قرار بگيرد.
 


وي با مهم خواندن مسابقات جام جهاني و حضور موفق ايران در رقابتهاي برزيل افزود: حتي اگر لازم بود ليگها بايد تعطيل شوند.
وزير ورزش و جوانان در خصوص مسائل و حاشيه‌ها نيز تصريح کرد: در اين بخش هم مواردي مثل انعکاس رسانهاي، مسائل اجتماعي و سياسي، تاثير مراکز قدرت و بحث فرهنگي تماشاچيان بايد توسط ستاد يا کميتهاي هماهنگ شود. ساير ارگانهاي حاکميتي مرتبط با اين مفهوم نيز بايد دخالت داشته باشند.
 

گودرزي در ادامه با اشاره به نگرانيهاي سفير ايران در برزيل، آنها را به حق دانست و گفت: وي با پيشبيني بخشي از مشکلات در پي جذب اعتبار براي رفع پارهاي از معضلات است.

گودرزي در اين جلسه تاکيد کرد که نبايد هيچ مشکل و تنشي بين بخشهاي مختلف فدراسيون فوتبال از جمله سازمان تيمهاي ملي، سازمان ليگ و باشگاهها وجود داشته باشد.
 

 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار