سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی این فراکسیون صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون پارلمانی وی برگزار شد گفت: در این جلسه گودرزی ضمن پاسخگویی به سوالات بر ضرورت ارائه اساسنامه وزارت ورزش و جوانان و همچنین ضرورت تقویت بودجه ورزش تاکید کرد.

صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اعلام خبر برگزاری جلسه این هفته شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: این جلسه با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و معاون پارلمانی وی و اعضای فراکسیون برگزار شد.   
 
وی در ادامه افزود: در این جلسه نخست کاظم جلالی، رئیس فراکسیون ضمن تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول در خصوص تلاش فراکسیون برای همکاری جدی با کمیسیون تلفیق و نهایتا در صحن علنی مجلس جهت تقویت بودجه کارآمد با هدف کاستن از مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد.   
 
سخنگوی کمیسیون فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین اظهار داشت: در ادامه جلسه نیز اعضای شورای مرکزی دغدغه‌ها و سوالات خود را در خصوص ورزش و جوانان با وزیر مطرح کردند و سپس وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن پاسخگویی به سوالات نمایندگان بر ضرورت ارائه اساسنامه وزارت ورزش و جوانان و همچنین موضوع ضرورت تقویت بودجه ورزش اصرار داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار