سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اعلام برگزاری جلسه صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون با حضور"علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه حاشیه‌های سفر هیات پارلمانی اروپا به تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صفر نعیمی‌رز  نماینده مردم آستارا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از برگزاری جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درصبح امروز (یکشنبه، یکم دی ماه) خبر داد و گفت: جلسه شورای مرکزی این فراکسیون صبح امروز با حضور "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی و "محمدرضا باهنر؛ نایب رئیس مجلس، برگزار و موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.   
 
وی ادامه داد: بحث "کنفرانس ژنو 2 " و عدم دعوت از جمهوری اسلامی ایران از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد که پیام آن استمرار وضعیت موجود حضور تروریست‌ها و آدم‌کشی درسوریه است، البته جمهوری اسلامی ایران نیازی به حضور در کنفرانس ژنو 2 ندارد اما بی‌تردید راه حل بحران سوریه، تن دادن همگان به اراده مردم این کشور و بیرون راندن تروریست‌ها از این کشور می‌باشد.   
 
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین اظهار داشت: بخشی از این جلسه نیز در خصوص مسائل مربوط به بودجه سال 93 بود که متعاقب آن خواسته شد که کمیسیون تلفیق بودجه 93 کار جدی را در این خصوص به عمل آورد.   
 
نعیمی‌رز ادامه داد: نکته دیگر که در این جلسه به آن پرداخته شد مشکلات امروز مردم در عرصه معیشت و اقتصاد بود که در این جلسه بر همکاری جدی دولت و مجلس برای رفع این معضلات تاکید شد.   
 
وی بررسی حاشیه‌های سفر هیئت پارلمانی اروپا به تهران را از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه خواند و اظهار داشت: در این راستا توضیحات مفصلی از سوی آقایان "بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و "جلالی" رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه شد که این توضیحات ناظر بر آن بود، آن چه در سفارت یونان گذشت در برنامه هماهنگ شده بین مجلس و وزارت امور خارجه با هیئت پارلمانی اروپا نبود و آن چه در این سفارت اتفاق افتاده یک اقدام خلاف عرف بین‌الملل و حرکت ناپسند از طرف هیئت پارلمانی اروپایی بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار