مهران طلا که به اتهام سرقت منازل دستگیر شده بود تا کنون که 24 ساعت از دستگیری‌اش می‌گذرد، به بیش از 20 مورد سرقت خانه‌های نوساز اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در راستای افزایش سرقت منازل نوساز منطقه مهر آباد جنوبی کلانتری 119 این منطقه موظف شد تا سارق اصلی این سرقت ها را شناسایی و دستگیر کند.  
 
در این خصوص یک گروه تخصصی تشکیل و اقدامات لازم را پیرامون شناسایی و دستگیری متهم و یا متهمان آغاز نمودند.  
 
پس از چند روز تلاش و فعالیت ماموران دریافتند که عامل اصلی سر‌قت‌ها فردی به نام "مهران م" معروف به "مهران طلا" است و همچنین این فرد در بررسی از سو‌ابقش مشخص شد که از سارقان سابقه دار و حرفه ای تهران است.  
 
به دلیل اینکه "مهران طلا" بلامکان بود ردیابی و شناسایی‌‌ا‌ش برای ماموران بسیار دشوار شد ولی در نهایت ماموران تجسس توانستند متهم را بامداد روز گذشته در خیابان دامپزشکی ردیابی و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتقال دادند.  
 
گفتنی است،‌ تا کنون که 24 ساعت از دستگیری متهم می گذرد وی به بیش از 20 مورد سرقت منزل در آن محدوده اعتراف کرده است.
 
رئیس کلانتری 119 مهر آباد با اعلام این خبر از شهروندان و اهالی منطقه مهر آباد جنوبی درخواست کرد چنانچه در این چند ماهه اخیر منز‌لشان سرقت شده است جهت شناسایی و طرح شکایت به کلانتری مراجعه نمایند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی ملکی
۰۹:۰۳ ۱۹ دی ۱۳۹۲
دست پلیس درد نکنه تا می توانید ان ها را بکشید تکه تکه شون کرد به نظر من زندان فایده نداره طناب دار دوای درد این هاست به امید روزی که همهی دزد ها نابود شوند
آخرین اخبار