مربی تیم ملی هندبال گفت: چهار‌بازیکن از اردوی تیم ملی بعد از اعزام به قطر خز می‌خورند.

 مربی تیم ملی هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تیم ملی با بیست‌بازیکن  به تورنمنت‌ قطر اعزام خواهد شد و دو بازیکن لژیونر‌مان نیز در قطر به تیم ما ملحق خواهند شد. در مسابقات آسیایی که انتخابی جام جهانی  نیز هست ما با 18‌بازیکن می‌توانیم شرکت کنیم 4‌بازیکن از لیست 22 نفره خط خواهند خورد.
 
 وی در ادامه افزود: تیم ملی آخرین اردوی خود را نیز سپری می‌کرد 3 نفر از بازیکنان مصدومیت جزئی پیدا کرده‌اند که به احتمال فراوان به این رقابت ها خواهند رسید.
 
 ایمان جمالی، لژ‌یونر ایرانی شاغل در لیگ  مجارستان دچار آسیب دیدگی از ناحیه کمر شده است که در تور‌نمنت قطر ما را همراهی نخواهد کرد ولی امیدواریم که بتوانیم از این بازیکن در رقابت‌های آسیایی بهره ببریم.
 
 شجاع در ادامه اذعان کرد: بازیکنان تیم ملی هماهنگی لازم را پیدا کرده‌اند اردو‌های پیاپی آمادگی بازیکنان بیش از پیش کرده است در تورنمنت پیش رو این آمادگی بیشتر خواهد شد در این تور‌نمنت چهار جانبه تیم قطر که بازیکنان اسپانیایی را تبعه کشور خود کرده است حضور دارد.
 
 بازی در مقابل تیم مفید خواهد بود بازی دوم ما نیز در مقابل تیم امار‌ات است در مقابل تیم بحرین به میدان می‌رود که هم گروه ما در رقابت‌های آسیایی می‌باشد امیدواریم که در برابر این تیم شناخت و آنالیز خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، چهار ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار