کنفدراسیون هندبال آسیا امروز اسامی داوران حاضر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد که اسامی کلاهدوزان و موسویان از ایران نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کنفدراسیون هندبال آسیا امروز دوشنبه 16 دی اسامی 16 داور(8 کوبل) جام مردان آسیا را اعلام کرد که در این لیست علیرضا موسویان و مجید کلاهدوزان به چشم می‌خورند.
 
در ادامه گزارش آمده است در بین این داوران 2 داور اهل فرانسه و سوئد نیز برای قضاوت دیدارهای حساس برگزیده شده است.
براساس این گزارش کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام کرد به دلیل اهمیت این مسابقات کمیته فنی و داوران این کنفدراسیون از بهترین داوران آسیا برای قضاوت دعوت کرده است.
 
گزارش دیگری می‌افزاید اسامی داوران انتخاب شده برای رقابت‌های سال جاری شامل حسین الموت و سمیر مرهون از بحرین، صالح و صفورالسویدی از قطر، لی هاتونگ و لیوجینابینگ از چین، علیرضا موسویان و مجید کلاهدوزان از جمهوری اسلامی ایران، تومو کازو کیوشی هیزاکی از ژاپن، لی زی یو کو کو وو بون از کره، پیشواستفان وریورت لیورانا از فرانسه و ژوهانسون میشل و کلیلو گاسمن از سوئد که این افراد در طول برگزاری این رقابت‌ها 42 دیدار را قضاوت خواهند کرد.
 
این گزارش می‌افزاید: داوود توکلی از ایران به همراه عبدالکریم الراعی از سویه خلف الغنری از کویت، صالح عاشور از امارات عربی متحده و لی زز هوین از چین، زهیر سمحه از سوریه، حاجی از تایلند، احمد درویش از لبنان، فیصل باقر از کویت کمیته فنی این رقابت‌ها هستند و رامون جالیلیو از اسپانیا به عنوان نماینده‌ی فدراسیون بین‌الملل هندبال که مقر آن در سوییس است بر این مسابقات نظارت خواهند کرد.

این گزارش عنوان می‌کند، شانزدهمین دوره مسابقات هندبال جام ملت‌های آسیا یا مردان قاره کهن طی روز‌های 5-17 بهمن در شهر منامه بحرین برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش دیگر 4 تیم برتر این رقابت‌ها به عنوان نمایندگان آسیا در پیکارهای هندبال مردان جهان که در سال 2015 در کشور قطر انجام خواهد شد اعزام خواهند شد.

در پایان گزارش خاطر نشان می‌شود، تیم ملی هندبال کشورمان با رهبری رافائل کاسترلو اسپانیایی راهی این رقابت‌ها خواهد شد (مسابقات مردان آسیا) که امیدواریم با این مربی اروپایی علاوه بر ایستادن در جایگاه مناسب این مسابقات بتوانند سهمیه جهانی را نیز کسب کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، آسیا ، داور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
داور
۰۷:۴۲ ۱۷ دی ۱۳۹۲
داوران بین المللی و داخلی - کمیته داوران - مدرس و ... همه چیز شده این دوتا ، یکدفعه مابقی را بگذارید کنار راحت شوید .
آخرین اخبار