برگزاری نمایشگاه ها در زمان رکود بازار می تواند کمک بزرگی به اقتصاد و صنعت مربوطه انجام دهد که این خود باعث توسعه و تقویت اقتصاد می شود.



دبیر کل خانه صنعت و معدن ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد در حاشیه نمایشگاه ایران کام گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در زمان رکود و سردی بازار میتواند جان تازه ای به صنعت مربوطه وارد سازد و در این راستا روابط عمومی، درک متقابل، تعامل و تقویت فصل مشترک میتواند به توسعه اقتصادی صنایع کمک شگرفی بکند.

محسن شرکا در خصوص کیفیت نمایشگاه ایران کام گفت:مسلما این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و با توجه به پتانسیل بالای کمی و کیفی میتواند پاسخگوی تمام سنین در تمام زمینه ها باشد.

وی ضمن اعلام حمایت از تخصصی شدن نمایشگاه ها گفت:وقتی نمایشگاه تخصصی شود،مخاطبان آن نیز تغییر می کند و میتوان در آن جا شاهد حضور متخصصین و کارشناسان و بهره مندی کامل از این نمایشگاه ها باشیم./ش

برچسب ها: نمایشگاه ، رکود ، افتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.