رئیس اداره محیط زیست دزفول گفت: شکارچیان متخلف دزفولی، تاکنون 90 میلیون و 20 هزار ریال خسارت وارد کرده‌اند که از این میزان تنها 12 میلیون و 600 هزار ریال مطالبه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ فرهاد قلی‌نژاد امروز کرد: در سه ماهه سوم سال 92 در مناطق شکار ممنوع شهرستان دزفول و با توجه گشت‌زنی و کنترل زیستگاه‌ها 17 نفر متخلف دستگیر شدند که از این افراد، ادوات شکار از جمله یک قبضه اسلحه 2 لول، دو قبضه اسلحه بادی، یک قفس و دو رشته تور کشف شد.

وی در ادامه افزود: دو قطعه دراج، چهار رأس بز کوهی، یک قطعه گنجشک، سه کبوتر، هفت قطعه سهره (زنده)، پنج قطعه ماهی، 23 قطعه زنبورخوار جانوران کشف و ضبط شده از این متخلفین است که به استناد ماده 14 قانون شکار و صید توقیف شدند و پرونده این افراد به مراجع قضایی ارجاع شده است.

رئیس اداره محیط زیست دزفول تصریح کرد: شکارچیان متخلف دزفولی، تاکنون 90 میلیون و 20 هزار ریال خسارت وارد کرده‌اند که از این میزان تنها 12 میلیون و 600 هزار ریال مطالبه شده است.

این شهرستان در شمال خوزستان با دارا بودن مناطق طبیعی بکر دارای زیستگاه‌های مناسب با شرایط مطلوب برای زیست انواع جانوران وحشی بوده و از تنوع زیستی ارزشمندی برخوردار است./س
برچسب ها: شکارچی ، متخلف ، خسارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.