متاسفانه در پی غلفت مسئولان پدیده زشت زیرمیزی کاملا علنی از بیماران دریافت می‌شود و در واقع زیر میزی به روی میز آمده است.

دکتر آریایی‌نژاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه برخی از پزشکان که اقدام به دریافت "زیرمیزی" می‌کنند، در پی غفلت مسئولان به جای این‌که دست از انجام این کار زشت بردارند، با سماجت و جسارت بیشتری در انجام این کار زشت و نکوهیده مصر هستند. 

وی گفت: این پدیده تا حدی علنی شده است که دیگر به آن نمی‌توان زیر میزی گفت، بلکه تبدیل به رو میزی شده و حتی علنی از سوی پزشکان شماره حساب جهت واریز مبلغ زیر میزی اعلام می‌شود. 

وی با بیان اینکه این پدیده زشت آبروی جامعه پزشکی را خدشه دار کرده است، خاطرنشان کرد: پزشکانی که بدون هیچ ترسی این کار را تکرار می‌کنند، باید از سوی مسئولان جریمه و حتی از کار منع شوند. 

وی افزود: این اقدام و خواسته نادرست پزشکان موجب وارد آمدن فشار مالی غیر قابل قبولی به بیمار می‌شود و این در حالی است که بیماران از قیمت دارو‌ها، هزینه‌های جراحی و هزینه بستری بودن در بیمارستان‌ها نیز بسیار در رنج هستند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار