نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: اگر جوانان در مسابقاتی که با بزرگسالان انجام می‌دهند خوب کار کنند هر 7 نفرشان را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌کنیم.

منوچهر مقصودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بهمن ماه در تایلند برگزار خواهد شد و ما هم اردوی تیم ملی و تمرینات را زیرنظر داریم تا بهترین‌ها را به این رقابت‌ها اعزام کنیم.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این است که با توجه به هزینه‌ای که می‌شود بهترین‌ها به مسابقات بروند که شانس مدال داشته باشند. در حال حاضر تاکنون اعزام 4 نفر از مشت‌زنان تیم قطعی شده است اما باید در مسابقه بعدی که این بوکسورها با بزرگسالان دارند سطح آن‌ها را ارزیابی کنیم تا مشخص شود چند نفر اعزامی به تایلند خواهند بود.

وی تصریح کرد: گرچه مدال آوری از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است اما بعضی مواقع عملکرد بوکسورها آن‌قدر خوب است که نتیجه فراموشمان می‌شود. در واقع بعضی روزها می‌بازیم اما آبرومندانه!

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در مسابقه پیش رو و تمرینات هم‌چنان شاهد عملکرد بسیار خوب بوکسورهای تیم ملی جوانان باشیم صد در صد تیم 7 نفره را به رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهیم فرستاد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تایلند ، بوکس ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار