نائب رئيس فدراسيون بوکس گفت: به هيچ عنوان در حال حاضر تيم ملي سرمربي ندارد اما به احتمال فراوان در آينده يک سرمربي خارجي به تيم جذب خواهيم کرد.

منوچهر مقصودي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به هيچ عنوان در حال حاضر سرمربي نداريم و کادر فني از جمله کريمي - احدي- استکي به تيم تمرين مي دهند اما همگي به عنوان مربي کار مي کنند.

نائب رئيس فدراسيون بوکس افزود: قرار است تا در جلسه اي در خصوص سرمربي تيم تصميم گرفته شود که به احتمال فراوان يک گزينه خارجي براي سرمربي گري تيم ملي اختيار مي شود.

وي تصريح کرد: معتقدم تيم ملي براي پيشرفت و  عملکرد هر چه بيشتر در مسابقات به سرمربي خارجي نياز دارد و اين مربي خارجي بايد در سطح بالايي باشد.

مقصودي تاکيد کرد: هر چند مشکلات مالي بوکس همچنان ادامه دارد اما بايد هر طور شده هزينه استخدام سرمربي خارجي را تامين کنيم و به صورت ريشه اي در بوکس کار کنيم.

نائب رئيس فدراسيون بوکس ادامه داد: اگر سرمربي خارجي جذب کنيم از دو کشور اوکراين و يا قزاقستان استخدام مي‌کنيم چرا که سطح بوکس بالايي دارند و حضور آن ها در تيم ملي مي‌تواند کمک زيادي به مشت زنان ما کند.

وي بيان داشت: نوجوانان ما به علت مشکلات مالي به مسابقات جهاني اعزام نمي شوند و دامنه اين مشکلات همچنان در بوکس ديده مي شود امسال به ما فقط 70 ميليون تومان کمک شد که با اين مبلغ حتي نمي‌توان حقوق ها را پرداخت کرد.

مقصودي در پايان خاطرنشان کرد: اردوي تيم ملي بوکس بزرگسالان از تاريخ اول مرداد با حضور 25 بوکسور در مجموعه ورزشي انقلاب برگزار مي شود تا بوکسوران براي مسابقات جهاني آماده شوند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار