عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به به حمایت تاج‌زاده از اظهارات مطهری مبنی بر رفع حصر سران فتنه‌گران گفت: چنین حمایتی به قصد تخریب این نماینده صورت گرفته تا از این طریق با تخریب وی در جمع اصولگریان به یارگیری برای جریان اصلاح‌طلب بپردازد.

"احمد نیک‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات اخیر "علی مطهری" مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: برخی برخوردهای علی مطهری حساب شده نیست و با بی‌احتیاطی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس در ارائه نطق آزاد است، گفت: تمامی نمایندگان  باید ملاحظات لازم را در نطق و سخنرانی‌های خود نسبت به نظام و افراد و مسؤلان داشته باشند و انتقادهای موجود را بررسی شده به زبان بیاورند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین به حمایت تاج‌زاده از اظهارات مطهری مبنی بر رفع حصر سران فتنه‌گران اشاره و تصریح کرد: چنین حمایتی به قصد تخریب این نماینده صورت گرفته تا از این طریق با تخریب وی در جمع اصولگریان به یارگیری برای اصلاح‌طلبان بپردازد.

نیک‌فر ادامه داد: اینگونه حمایت‌ها برای جلب رضای خدا و از سر دلسوزی نیست و نباید به حمایت افراد طرد شده در جامعه دلخوش بود.

عضو جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: طرح این سخن از سوی مطهری که سران فتنه به همراه محمود احمدی‌نژاد باید به صورت علنی محاکمه شوند، چه فایده‌ای برای نظام و کشور دارد و فقط جنجال در جامعه و شدت اختلاف میان افراد بدون اخذ نتیجه به دنبال خود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار