معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از افزایش ایستگاههای تاکسی سطح منطقه به 16 ایستگاه خبر داد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران کامران اخباری با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر سه پایانه و 13 ایستگاه تاکسی در منطقه موجود است که با اضافه شدن این 3 ایستگاه، تعداد ایستگاههای منطقه به 16 ایستگاه افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ایستگاههای جدید در مسیرهای مختلف می تواند در کاهش ترافیک شهری موثر واقع شود، تصریح کرد: افزایش تعداد ایستگاه‌های تاکسی در سطح منطقه را دستور کاری خود قرار داده ایم.

معاون شهردار منطقه 7 یادآور شد: دو ایستگاه تاکسی جدید در تقاطع مدنی در خیابان خواجه نصیر و دیگری در خیابان دماوند نرسیده به میدان امام حسین (ع) راه اندازی می شوند.

وی با اشاره به اینکه این 3 ایستگاه تا پایان هفته جاری راه اندازی می شوند، اظهار داشت: استفاده از تاکسی به خصوص در کلان شهرها روند رو به رشدی داشته و این باعث شده که با توجه به حجم انبوه مسافران‌، مسئولان شهری در راستای توسعه هرچه بیشتر ناوگان و نوسازی آن برنامه ریزی جدی کنند.

اخباری با بیان اینکه درصد بالایی از جابه‌جایی روزانه مردم از طریق تاکسی انجام می شود، خاطرنشان کرد: گسترش و ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از اصلی ترین شیوه های کاهش ترافیک در شهرهای بزرگ است که خوشبختانه در سالهای اخیر با نیاز سنجی های انجام شده و اتخاذ تدابیر ویژه، اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است.
برچسب ها: تاکسی ، ترافیک ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار