شهردار منطقه 13 از فعالیت مددسرای شهید دوران با آغاز فصل سرما خبر داد و افزود: این مرکز با ظرفیت 150 نفر جهت اسکان افراد بی خانمان به طور شبانه روزی فعالیت می کند.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،مهندس ابراهیم مداحی ، شهردار منطقه 13  یکی از ماموریت های اداره آسیب های اجتماعی منطقه  را  ساماندهی افراد بی خانمان عنوان کرد و اظهار داشت : در این مجتمع علاوه بر تامین  محل خواب ، پوشاک و غذا ی افراد بی خانمان ، خدمات بهداشتی درمانی از قبیل ویزیِت رایگان نیز ارائه می شود.
 
وی با بیان اینکه  این مجتمع بالغ بر هزار متر مربع مساحت داشته و در دو طبقه با تعداد 150تختخواب تجهیز شده است اظهار داشت: افراد بی خانمان می توانند شب ها به این گرمخانه مراجعه کنند تا علاوه بر استفاده از فضای امن آن برای خواب ، از شام و صبحانه هم بهره مند شوند.
 
شهردار منطقه 13  همچنین  با اشاره به ساماندهی متکدیان در منطقه خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی متکدیان با در نظر گرفتن اهدافی چون آگاه سازی عمومی در خصوص تغییر نگرش مردم از کمک مستقیم به متکدیان و سوق دادن حمایت های مردمی به نهاد های دولتی و غیر دولتی ، کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از تکدی گری و.. در دستور کار قرار گرفت.
برچسب ها: شهردار ، اسکان ، ویزیِت ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار