در حاشیه هم اندیشی نخبگان، دکتر صائمیان از امضای هفت تفاهم نامه با مراکز علمی- پژوهشی معتبر و برجسته کشور برای جذب و نگهداری نخبگان در کشور خبر داد.

دکتر صائمیان مسئول حوزه فرهنگی باشگاه پژوهشگران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: امضای هفت تفاهم نامه با مراکز علمی- پژوهشی معتبر و برجسته کشور، موافقت اصولی برای جذب و نگهداری نخبگان و همچنین برگزاری جلسات مختلف با مسئولین استان البرز به منظور تأسیس شهر بین‌المللی دانایی و شهر مجازی بین‌المللی دانایی، بخشی از فعالیت‌های باشگاه پژوهشگران جوان است. 

وی افزود: تلاش برای ترفیع جایگاه نخبگان و حمایت از استعدادهای درخشان جهت اختصاص و تصویب بودجه مورد نیاز، که در مجلس شورای اسلامی به تصویب نهایی رسیده است، و به ثبت رساندن نام باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در کنار نام بنیاد ملی نخبگان، از مهم‌ترین اقدامات این باشگاه در آینده است. 

صائمیان به چشم انداز باشگاه پژوهشگران جوان در سال ۱۴۰۴ اشاره کرد و گفت: باشگاه کار آفرین و فعال، فراهم سازی زمینه‌های رشد و بالندگی اعضا و برخورداری از مجموعه کامل برنامه‌های مدون، جامعه و هماهنگ در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، کارآفرینی و حمایتی چشم انداز این باشگاه تا سال ۱۴۰۴ است. 

مسئول حوزه فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان تصریح کرد: تقویت انگیزه و استعدادهای اعضا در جهت تأمین نیروهای علمی- پژوهشی کشور، توسعه روحیه گروه گرایی در بین اعضا، بروز و ظهور خلاقیت‌های اعضا در زمینه‌های گوناگون و همچنین ارتقای سطح کیفی اعضا در ابعداد مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، از اهداف این باشگاه است. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار