مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون در مرغداری‌های خراسان‌جنوبی 17 میلیون و 690 هزار قطعه جوجه‌ریزی با نظارت بهداشتی دامپزشکی این استان صورت گرفته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدعلی رضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از زمان جوجه‌ریزی در مزارع و واحدهای پرورش طیور آغاز و تا هنگام خرید گوشت سفید توسط شهروندان ادامه دارد.

وی پرورش طیور بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور را سبب رشد تولید و شکوفایی اقتصاد دانست و افزود: همکاری صاحبان واحدهای پرورش و صنایع وابسته طیور با کارشناسان بهداشتی دامپزشکی سبب پیشگیری از بیماری‌ها و کاهش تلفات می‌شود.

رشد 2 درصدی میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی ادامه داد: این امر سبب ارتقای شاخص‌های بهداشتی تولید می‌شود.

رضایی با بیان این‌که گوشت مرغ یکی از منابع غذایی مهم به شمار می‌رود، تصریح کرد: مراقبت‌های مستمر دامپزشکی خراسان جنوبی از واحدهای پرورشی و مزارع مولد به صورت فعال و غیر فعال ادامه دارد.

وی یادآور شد: از آغاز سال جاری تاکنون 17 میلیون و 690 قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی صورت گرفته است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی اذعان داشت: در مدت مشابه سال گذشته 17 میلیون و 302 هزار و 548 قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های سطح استان با نظارت بهداشتی دامپزشکی خراسان جنوبی انجام شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: میزان جوجه‌ریزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.