استاندار قم گفت: قیمت 42 قلم از مجموع 60 کالای اساسی مورد نظارت توسط ستاد تنظیم بازار کمتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه تنظیم بازار استان قم ضمن دریافت گزارش، از وضعیت قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شریف استان قم و از زحمات اعضای این ستاد در راستای نظارت و کنترل اقلام مصرفی تشکر کرد.

وی با بیان اینکه قیمت 42 قلم از مجموع 60 کالای اساسی مورد نظارت توسط ستاد تنظیم بازار کمتر از میانگین کشوری است، این امر را نشان از تعهد و دلسوزی مدیران استان در انجام وظایف محوله عنوان کرد و خواستار پیگیری مدبرانه و نظارت مستمر برکنترل قیمت‌ها شد.

استاندار قم همچنین با تاکید به اتخاذ تدابیر مناسب در توزیع ارزاق شب عید مردم استان، خواستار هماهنگی بیشتر اعضای ستاد تنظیم بازار در تعدیل هر چه بهتر قیمت‌ها شد.

وی تصریح کرد: اینکه از افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم در شب عید جلوگیری شود امری مطلوب است ‌ولی بهتر آن است که در تمام فصول به بهترین شکل ممکن این قیمت‌ها حفظ شوند.

صالحی‌منش موجودی بالای گندم و کیفیت مرغوب آرد استان را از نقاط قوت استان قم ارزیابی کرد و بر حفظ شرایط موجود و تلاش در امر افزایش ذخایر تاکید کرد.

استاندار قم در پایان با اشاره به اینکه قم محور مواصلاتی چندین استان در توزیع گوشت است،‌ بهره‌برداری حداکثری از کشتارگاه‌های موجود و تلاش برای ارتقای کمی و کیفی آن‌ها را در خصوص ایجاد اشتغال و واردات سرمایه به استان بسیار مهم ارزیابی کرد/س

برچسب ها: قم ، قیمت ، اساسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.