سرمربی تیم تکواندوی پاس قوامین می گوید: با توجه به از دست دادن عوامل قهرمانی خود امسل از شرایط تیم چندان راضی نیستیم.

مسعود لشگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: از شرایط فعلی تیم پاس قوامین در این فصل راضی نیستیم. با توجه به اینکه فصل قبل 90 درصد قهرمانی تیم، توسط سجاد مردانی، مهدی خدابخشی، علی شاکری و محمد امامی بدست آمد و آنها را در این فصل در اختیار نداریم نتوانستیم از عنوان قهرمانی خود در نیم فصل لیگ برتر امسال دفاع کنیم.

وی افزود: امامی در اردوی تیم کشورهای اسلامی مصدوم شد. مردانی، خدابخشی و شاکری هم با اتمام قراردادشان و با توجه به درخواستی که از تیم های دیگر داشتند برای این فصل از دست دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم پاس قوامین سعی در حفظ عوامل قهرمانی خود در این فصل نکرد؟ گفت: رقم قرارداد بازیکنان خوب تیم بالا بود و در تیم ما هم خبری از قراردادهای آنچنانی نیست چون هدف باشگاه بازیکن سازی و پرورش تکواندوکاران برای آینده است تا مثمرثمر واقع شوند. بنابراین کمتر از ملی پوشان استفاده می کنیم.

لشگری تصریح کرد: بازیکنانی را از رده نوجوانان در اختیار گرفتیم. به عنوان مثال فرزان عاشورزاده در وزن دوم یکی از بازکنان نوجوان تیم است که در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر توانست 12 بر صفر سید احسان نقیب زاده ملی پوش حفاری را شکست دهد.

وی در خصوص جدایی مرتضی سلطانی سرمربی سال قبل تیم پاس قوامین گفت: سلطانی با خواست خودش از تیم پاس جدا شد. ناجا علاوه بر پرورش بازیکنان در بخش مربیگری نیز فعالیت دارد و در این سال ها مربی ساز نیز بوده است. محمد رضا زوار و مرتضی سلطانی دو نمونه خوب مربیان تکواندوی نیروهای مسلح هستند که در اعزام ها و لیگ جای خود را به دیگران داده اند.

سرمربی تیم پاس قوامین در مورد قهرمانی شهرداری ورامین در دور رفت لیگ برتر امسال عنوان کرد: شهرداری با توجه به هزینه هایی که کرده و ملی پوشانی را که در اختیار دارد توانست قهرمان نیم فصل شود. اگر در هفته آخر دور رفت با تجربه عمل می کردیم حتی می توانستیم با شهرداری ورامین مساوی کنیم.

لشگری ادامه داد: قبلا هم گفته ام سطح فنی اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر به هم نزدیک است و حاشیه امنیت برای هیچ یک از تیم ها وجود ندارد. این طور نیست که چون سال قبل قهرمان شده ایم و امسال هم می توانیم به راحتی قهرمان شویم زیرا همه تیم ها برای سکونشینی در لیگ مبارزه می کنند.

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، برتر ، پاس ، قوامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار