دور برگشت لیگ های دسته اول و برتر پومسه پنج شنبه 11 دی به میزبانی خانه تکواندوی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته های اول تا سوم دور برگشت هشتمين دوره ليگ برتر جام ستارگان و نخستین دوره لیگ دسته یک پومسه دیروز در تهران برگزار شد.

در لیگ برتر جام ستارگان و در بخش انفرادی رده سنی زیر 15 سال سید علی موسی نیا از هیئت گیلان، در رده سنی 15 تا 17 سال کوروش بختیار از فرهنگ رازق پور، در رده سنی 18 تا 29 سال اکبر فروزان از هیئت فارس، در رده سنی 30 تا 39 سال علی سلمانی از شهرداری سمنان، در رده سنی 40 تا 49 سال محمد تقی حاتمی از فرهنگ رازق پور و در رده سنی 50 تا 59 سال حسینعلی نظری از فرهنگ رازق پور در مکان نخست قرار دارند.

اما در در بخش تیمی مسابقات رده سنی زیر 18 سال فرهنگ رازق پور، در رده سنی 18 تا 29 سال هیئت فارس و در رده سنی بالای 29 سال فرهنگ رازق پور در رده های اول ایستاده اند.

همچنین در لیگ دسته یک و در بخش انفرادی امیر رضا مهربان از باشگاه راهیان تهران، محمد حسین نوروزی زمانی و عباس مقدسی هر دو از شهرداری سمنان، محمد حسین ربانی از هیئت قم، علیرضا خلیلی از هیئت گیلان، محمد علی بابایی از هیئت گیلان و هدایت اله آریانفر از هیئت مازندران عناوین نخست رده های مختلف سنی را در اختیار دارند.

در بخش تیمی هم هیئت گیلان صدرنشین دو گروه سنی این مسابقات است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، پومسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار