فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با وجود افزایش جمعیت در شهرستان پردیس به دلیل واگذاری مسکن مهر با بهره گیری از هر روش قانونی و امکاناتی باید امنیت را متناسب با بارگزاری جمعیت در این شهرستان برقرار کنیم.

سردار سیروش فتحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:خروجی و نتیجه کار برای فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با ورود امکانات و تجهیزات جدیدبه بدنه فرماندهی های انتظامی شهرستانهای شرق استان به منظور استقرار امنیت و ایجاد احساس امنیت در جامعه مهم است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :تعامل خوبی بین فرمانداری های شهرستانهای شرق استان تهران به ویژه در شهرستان پردیس وجود دارد و برای بهبود شرایط و سیستم خدمت رسانی به مردم در راستای برقراری امنیت فعالیت فرماندهی های انتظامی شهرستانهای استان به خصوص شهرستان تازه تاسیس پردیس به دقت رسد می شود .

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بااشاره به وضعیت پردیس اضافه کرد :با وجود افزایش جمعیت در شهرستان پردیس به دلیل واگذاری مسکن مهر با بهره گیری از هر روش قانونی و امکاناتی باید امنیت را متناسب با بارگزاری جمعیت در این شهرستان برقرار کنیم.

فتحی در خاتمه اظهارداشت :فعلا نیازی به افزایش کلانتری ها در شهرستان پردیس وجود ندارد مگر در آینده که جمعیت در این منطقه متمرکز شود که نیاز به گردش کار در حوزه انتظامی دارد ./ش


برچسب ها: امنیت ، جمعیت ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.