معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تشکیل این معاونت را در شهرداری تهران در راستای راهبرد جدید این دوره مدیریت شهری مبنی بر توسعه اجتماعی دانست.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ناصر امانی اظهار داشت: اگر هدف توسعه انسانی باشد این مهم اول باید در درون سازمان خودمان یعنی شهرداری تهران اتفاق بیفتد. درواقع شهرداری باید از درون توسعه یابد تا شهروندان را نیز در مسیر توسعه یاری رساند.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا کارکنان شهرداری تهران در یک مجموعه منسجم با ظرفیت بالا، افرادی با قدرت خلاقیت و همچنین علاقمند به مجموعه باشند. به عبارت دیگر در این راهبرد ما به دنبال توسعه کیفی کارکنان شهرداری تهران هستیم.

امانی تصریح کرد: تمامی کارکنان شهرداری به ویژه مدیران در همه سطوح سازمانی از شهرداران نواحی تا معاونین شهرداری باید درک درستی از ماموریت و وظایف خویش در راستای هدف راهبری شهرداری که توسعه اجتماعی است، داشته باشند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تاکید کرد: پرداختن به روابط درون سازمانی، ارتقا سطح کیفی و توسعه فرهنگی کارکنان، ایجاد و ارتقا فرهنگ سازمانی، ارتقا سلامت اداری و همبستگی بین کارکنان و مدیران از جمله مهترین عوامل ایجاد ظرفیت در شهرداری است.

به گفته امانی ادارات کلی که پیش از این در زیر مجموعه معاونت مالی و اداری بودند و ماموریتشان در زمینه منابع انسانی بوده است ، از این پس در مجموعه معاونت توسعه منابع انسانی فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: اداره کل منابع انسانی ، خدمات رفاه و تامین اجتماعی ، ارزشیابی و کارگزینی مدیران ، امور ایثارگران ، گزینش ، تخلفات اداری ، شرکت خدمات مالی شهر و.. جزیی از این مجموعه خواهند بود.

امانی تفکیک معاونت مالی و اداری شهرداری در مناطق و سازمان ها را منتفی دانست وگفت: حوزه آموزش نیز در مجموعه شهرداری تهران به معاونت توسعه منابع انسانی انتقال داده شده است.
برچسب ها: توسعه ، منابع ، انسانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار