مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: تثبیت "ظرفیت تولید" روزانه ٦٠٠ هزار بشکه "نفت در مارون"/ تعمیر خط لوله ٢٠ اینچی "گاز" با هدف جلوگیری از سوزانده شدن، قيمت "زعفران" 25 درصد کاهش يافت و... است


مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تثبیت "ظرفیت تولید" روزانه ٦٠٠ هزار بشکه "نفت در مارون"/ تعمیر خط لوله ٢٠ اینچی "گاز" با هدف جلوگیری از سوزانده شدن


 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از حفظ توان تولید این شرکت خبر داد و گفت: با تحقق بیش از ١٠٠ درصدی برنامه تولید در سطح روزانه ٦٠٠ هزار بشکه تثبیت شد.







"مشاغل خانگي" از هنر تا سرمايه

 مشاغل خانگي از ديرباز در قالب دست ساخته هاي بشر براي تسهيل در جريان زندگي مورد تاکيد بوده، امروز در سايه اشباع بازار کسب و کار جريان خود را در زندگي روزمره جوامع انساني با رويکرد سرمايه اي يافته به طوري که با محور مشاغل خانگي در جهان دوباره زنده شده است.



مخالفت مردم با ورود خودروسازان فرانسوی به ایران/تاخیرهای تکراری در تکمیل پروژه های ملی/کاهش 87 درصدي صادرات خودرو

 مخالفت 90درصدی مردم با ورود خودروسازان فرانسوی به ایران، گزارش تاخیرهای تکراری در تکمیل پروژه های ملی و واريز 45 درصد از تسهيلات پیش‌بینی شده از صندوق توسعه ملی دربخش صنعت از مهم‌ترين اخبار اين هفته صنعت بود.


قيمت "زعفران" 25 درصد کاهش يافت

نايب رئيس شوراي زعفران از کاهش 25 درصدي قيمت اين محصول خبر داد.


پیشرفت 85درصدی حفاری در "میدان نفتی آزادگان جنوبی"

معاون مديرعامل شرکت ملي حفاري ايران از پیشرفت 85درصدی میدان نفتی آزادگان جنوبی خبر داد و گفت: متراژ حفاري ها حدود 6 هزار و 700 متر با دکل 32 بوده که ظرف 20 روز آينده به اتمام مي رسد.


محور کرج به مرزن آباد بسته شد

 تردد همه خودروها از ساعت 13 جمعه از كرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 16 جمعه تا ساعت 2 بامداد شنبه 14 دي از 15كيلومتري بالاي مرزن آباد (دزبن) به‌سمت كرج، يكطرفه خواهد بود.



دریافت روزانه بیش از 7 میلیون متر مکعب "گاز" از مخزن "سراجه قم"

مدیر عامل شرکت ذخیره سازی گاز طبیعی گفت: با شروع اولین روزهای زمستان و راه اندازی بخش دوم از فاز نخست مجتمع پالایشگاهی و ذخیره سازی گاز طبیعی شهید فهمیده سراجه قم، فرآورش روزانه بیش از 7 میلیون مترمکعب گاز محقق گردید.



"محور شمشك ـ ديزين" تا اطلاع ثانوی مسدود است

 محور شمشك ـ ديزين واقع در استان ‌هاي البرز و تهران، به دليل بارش برف، تا اطلاع بعدي مسدود است.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، مهمترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار