تردد همه خودروها از ساعت 13 جمعه از كرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 16 جمعه تا ساعت 2 بامداد شنبه 14 دي از 15كيلومتري بالاي مرزن آباد (دزبن) به‌سمت كرج، يكطرفه خواهد بود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران،مرکز مديريت راه هاي کشور اعلام کرد : در محور هراز تردد همه خودروها از ساعت 13جمعه از رودهن (محدوده مشاء) ، به‌سمت آمل ممنوع و است و تردد از ساعت 15 جمعه تا يک بامداد شنبه از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)، يكطرفه خواهد بود.

تردد وسايل نقليه سنگين به استثناي حاملان سوخت يا مواد فاسدشدني هم ممنوع اعلام شده است.

در محور كندوان: تردد انواع تريلر‏، كاميون وكاميونت همچنان ممنوع است.

در محور هراز ، تردد تريلرها ممنوع است و تردد كاميون ها و كاميونت ها از ساعت 6 تا 24 روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه و همچنين از ساعت 6 جمعه تا يک بامداد شنبه ممنوع اعلام شده است.

در محور سوادكوه تردد تريلرها از ساعت 6 تا 24جمعه ممنوع است.

در محور زاهدان _ زابل و برعکس ، تردد همه تريلرها و كاميونها از ساعت 16 تا 20 جمعه ممنوع اعلام شده است.

تردد همه تريلرها و كاميونها از ساعت 7 تا 24 جمعه از محور قديم قزوين _ رشت و بالعكس، ممنوع است.

تردد همه تريلرها و كاميون ها از ساعت 7 تا 24 جمعه از محور آستارا _ اردبيل و بالعكس، ممنوع است.

در محور سلفچگان _ قم ، تردد همه تريلرها و كاميونها از ساعت 14 تا 24 جمعه ممنوع و محور جايگزين، سلفچگان _ ساوه، توصيه شده است.

تردد موتورسيكلتها تا ساعت دو بامداد شنبه از محورهاي کرج- چالوس (كندوان)، هراز، فيروزكوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعكس، ممنوع اعلام شده است.

شهروندان مي توانند اطلاعات جاده و وضع آب وهواي کشور را از سامانه تلفن 141 و 84498661 و همچنين با پيامک به سامانه 1000141 پيگيري کنند.

برچسب ها: مرزن آباد ، کرج ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار