معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 از اعمال محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سنگین خبر داد و گفت: این طرح در 7 معبر بزر‌گراهی منطقه اعمال خواهد شد.

محمد مهدی میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به وقوع تصادفات مکرر وسایل نقلیه سنگین در سطح معابر منطقه علی الخصو‌ص معابر شمالی جنوبی- که دارای شیب تندی می باشند، در این معابر محدودیت ترافیکی  برای انواع تر‌یلر و کامیون اعمال می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد: برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، با هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور اقدام به تهیه و نصب تابلوهای محدودیت ورود کامیون و تر‌یلر با قید ساعت تردد در سطح 7 معبر و بزرگراه شریانی منطقه شده است.

وی خاطر نشان کرد: از معابر و بزرگراه های دارای محدودیت ترافیکی فوق الذ‌کر می توان به بزرگراه شهید زین الد‌ین، بزرگراه شهید صیاد شیرازی،‌بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید باقری، بزرگراه رسالت، خیابان هنگام و خیابان استخر اشاره کرد که با هماهنگی های به عمل آمده پلیس محترم راهو‌ر، کامیون ها و تریلر‌های مختلف اعمال قانون می گردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، کامیون ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار