کشتی گیران قمی در سال 2014 در رده های جهانی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ روح الله میکاییلی تصریح کرد: سال 2013 در حالی به پایان رسید که خوشبختانه همچون سال 2012 و چند سال متوالی قبل از آن شاهد درخشش کشتی‌گیران غیور و توانمند قمی در ترکیب تیم‌های ملی بودیم.

وی اضافه کرد: کشتی‌گیران قمی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این سال توانستند با عضویت در تیم‌های ملی کشورمان و نشان‌دادن نبوغ و استعداد خود به رقابت‌های مهم برون‌مرزی اعزام شده و مدال‌های ارزشمندی کسب کنند.

مربی تیم‌های کشتی فرنگی استان قم بیان داشت: چهره‌هایی همچون مهدی ابراهیمی، مهدی مرادحاصلی، محمدجواد رضایی، علی فتاحی‌منش، ‌هادی علیزاده پورنیا، امیرحسین مولایی، علی زینتی‌رفاه، مهدی عطارد و چندین جوان جویای نام دیگر در این سال‌ها قم را در کشتی به استانی موفق و بزرگ تبدیل کرده‌اند.

وی تاکید کرد: مطمئنم سال 2014 نیز برای کشتی قم سال پرباری خواهد بود زیرا هم‌اکنون سه کشتی‌گیر قمی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان دعوت شده‌اند و دو کشتی‌گیر قمی نیز در تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان حضور دارند.

میکائیلی بیان داشت: رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2014 و همچنین مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در انتظار کشتی‌گیران بزرگسال ملی‌پوش و همچنین مسابقات جهانی و آسیایی جوانان پیش روی کشتی‌گیران جوان کشورمان قرار دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از حضور کشتی‌گیران قمی در کارگاه فنی تیم‌های ملی خبر داد و بیان داشت: کشتی‌گیران قمی از هفته آینده در دومین کارگاه فنی مشترک تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و جوانان حضور پیدا می‌کنند.

مربی تیم‌های کشتی فرنگی استان قم افزود: دومین کارگاه فنی مشترک تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و جوانان روزهای 20 تا 25 دی ماه در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می‌شود و از قم نیز دو کشتی‌گیر توانمند در این کارگاه حضور خواهد یافت.

وی یادآور شد: بر اساس دعوتی که از سوی فدراسیون کشتی از کشتی‌گیران مورد نظر برای حضور در این کارگاه صورت گرفته است، حامد بیرامی در وزن 55 کیلوگرم و بهرام اصلانی در وزن 71 کیلوگرم نمایندگان قم در این کارگاه فنی کشتی فرنگی خواهند بود./س

برچسب ها: قم ، میکاییلی ، کشتی ، جهانی ، 2014
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.